کارگاه طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۶۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، گفت: طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در بروجن با حضور ۶۰ نفر مربی قرآن کریم در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی اظهار کرد: با عنایت به دانش‌افزایی و به‌روز شدن آموزش‌های قرآنی مربیان، طرح بازآموزی مربیان قرآن با موضوع روش‌های نوین تدریس در چهار مرحله‌ای روخوانی و روان‌خوانی، تجوید مقدماتی و پیشرفته و ترتیل برگزار می‌شود که مرحله روخوانی و روانی خوانی آن نهم و ۱۶ آبان برگزار و امتحانی پایانی مرحله اول ۲۳ آبان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی برای بازآموزی روش‌ها و فن‌های تدریس قرآن کریم، کاربرد مهارت‌های تدریس و روانشناسی در آموزش قرآن، آشنایی با شیوه‌نامه‌ی، اجرایی برنامه آموزش قرآن کریم بود که با استقبال خوب خواهران اجرا شد.

وی هدف از تشکیل این کارگاه را، ارتقای دانش مدیران و مربیان قرآنی شهرستان بروجن دانست و یادآور شد این کارگاه در ۶۰ ساعت آموزشی ارائه می‌شود و مدرس این دوره استاد حیدری مدرس دانشگاه و از مدرسین فن‌های نوین آموزش قران کریم است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: این کارگاه ویژه مربیان موسسه‌های قرآنی، خانه‌های قرآنی شهری و روستای، حافظان، قاریان و مربیان خانگی قرآن کریم شهرستان بروجن بود که این مربیان در مراکز قرآنی و جلسات خانگی در حال آموزش قرآن به قرآن آموزان هستند.

وی گفت: امسال تاکنون تعداد ۱۰۰۰ نفر قرآن آموز در مراکز قرآنی این شهرستان آموزش‌دیده‌اند و تعدادی هم یا در حال آموزش و یادگیری هستند.

گفتنی است، تعداد ۲۵ موسسه و خانه قرآن شهری و روستای فعال و ۲۸ جلسه خانگی قرآنی در شهرستان بروجن در حال فعالیت می‌باشند و علاقه‌مندان به آموزش قرآن می‌توانند جهت ثبت‌نام در آموزش قرآن کریم به اداره تبلیغات اسلامی و یا موسسه‌ها و خانه‌های قرآن تحت نظارت این اداره مراجعه نمایند.

ارسال نظرات