خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین

زنان قزوینی سهم بزرگی در عرصه های اقتصادی استان دارند

بخشنده گفت: سهم بزرگی از اقتصاد استان به زنان کارآفرین اختصاص یافته است و با معرفی قزوین به عنوان پایگاه شیرینی سنتی، آجیل و خشکبار درکشور، گردشگری می تواند جایگزین صنعت شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۴۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اجلاس سراسری روسای کانون نای زنان بازرگان کشور در استان قزوین با حضور دکتر سیده فاطمه مقیمی رئیس کانون زنان بازرگان ایران، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مسوولان استانی برگزارشد.

مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین در این مراسم بیان کرد: باوجود تبلیغات منفی دراین سالها، حضور موثر و اجتماعی زنان در جامعه اسلامی بسیار پررنگ شده است.

وی گفت: البته این میزان کافی نیست و باید در اتاق های بازرگانی سراسر کشور، بانوان کارآفرین حضوری تعیین کننده داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین اظهار کرد: یکی از نشانه های توسعه یافتگی هر کشوری حضور تمامی اقشار جامعه آن کشور در عرصه اقتصادی است و کشور سوئد دراین زمینه می تواند یک الگو باشد.خوشبختانه کشورما نیزدرهمین مسیر حرکت می کند.

بخشنده عنوان کرد: خوشبختانه توانایی بانوان قزوینی درعرصه کارشناسی و اجرایی اقتصادی کاملا ملموس است و کانون زنان بازرگان استان طی دوسال اخیر، دستاوردهای موثر و مثبتی داشته است.

وی افزود: سهم بزرگی از اقتصاد استان به زنان کارآفرین اختصاص یافته است و با معرفی قزوین به عنوان پایگاه شیرینی سنتی، آجیل و خشکبار درکشور، گردشگری می تواند جایگزین صنعت شود.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار