فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با حضور در روستاهای زلزله زده تیرشاب و دونیق ضمن هم دردی با مردم آسیب دیده اظهارداشت: گروهای جهادی بسیج، سپاه و بنیاد احسان حضرت امام(ره) و نیروهای مسلح تا بازسازی آخرین خانه های مناطق زلزله زده در کنار مردم آسیب دیده خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۳۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

عابدین خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: اولویت نخست اسکان موقت برای ساکنین و تهیه اقلام ضروری برای آن ها از قبیل پتو، چادر، وسایل گرمایشی و تهیه غذای گرم به آسیب دیدگان است.

وی تاکید کرد: به علت برودت هوا در این مناطق هرچه سریع تر باید اسکان دائمی آسیب دیدگان درست شده تا این مردم با آسودگی خاطر به زندگی خود ادامه دهند.

گروه های جهادی تا آخرین بازسازی خانه ها در کنار مردم خواهند بود

گروه های جهادی تا آخرین بازسازی خانه ها در کنار مردم خواهند بود

سردار خرم ضمن تاکید بازسازی مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: به همت مسئولان دولتی  و بسیجیان و گروه های جهادی و نیروهای مسلح تمام خانه های تخریب شده در این حادثه هرچه سریع تر ساخته و به ساکنین تحویل داده خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: به همت مسئولان چادر و پتو و وسایل گرمایشی در بین مردم توزیع شده ولی بعضی اقلام ضروروی دیگری نیاز است که هرچه سریع تر این اقلام تهیه شده و تحویل آسیب دیدگان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها