خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روز‌های آتی حداقل دما در قم به صفر درجه خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۸۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی امروز در گفتگویی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم ۲ درجه و ۲۱ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم صفر درجه و ۲۱ درجه است، فردا آب و هوای استان صاف گاهی همراه وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز پنجشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز گاهی شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر ۳۵ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان صفر درجه و ۱۹ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۰.۲ درجه و ۲۱ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۱۴ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقطه استان قم به ترتیب شهر قم با ۰.۲ درجه و منطقه کوه سفید با ۲۲ درجه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها