خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد:
۵۵۰ نفر از زائران اولی استان فارس طی مراسمی تحت عنوان کاروان «عاشقان پیامبر مهربانی‌ها» عازم مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۴۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت و فرا رسیدن سالروز میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، مراسم اعزام ۵۵۰ نفر از زائران اولی استان فارس با عنوان كاروان «عاشقان پیامبر مهربانی‌ها» در مجتمع طلاییه شیراز برگزار شد.

محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در این مراسم گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار نفر از مددجویان استان فارس و زائران اولی به حرم رضوی اعزام شدند و در تلاش هستیم تا این تعداد تا پایان امسال به ۱۰ هزار نفر برسد.

وی ادامه داد: در راستای توانمندسازی فرهنگی و اعتقادی مددجویان، در سال جاری بیش از ۹ هزار نفر به همایش بزرگ و معنوی اربعین، یک هزار و ۸۰۰ نفر به حرم امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۹۵۰ نفر به اردوی راهیان احمدی و محمدی(ص) اعزام شدند.

بذرافشان با اشاره به اینکه این مددجویان برای نخستین بار به سفر زیارتی مشهد اعزام می‌شوند و سابقه زیارت حرم امام رضا (ع) را ندارند، گفت: منابع مالی این سفر از بودجه کمیته امداد و کمک خیران تأمین شده است.

مدیركل كمیته امداد فارس گفت: در کنار اولویت‌هایی مثل اشتغال و مسکن مددجویان، توانمندسازی اعتقادی آنان نیز ضروری است چراکه با قرار گرفتن در مسیری که منبعث از مکتب اسلام است، سایر مسائل و مشکلات نیز حل می‌شود.

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار