خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس بسیج به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج که نمایشی از اقتدار بسیج و نقش‌آفرینی بسیج در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۳۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، سرهنگ دوم پاسدار محمد نصر اصفهانی عصر امروز در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: افتخار بسیج این است که 40 سال در کنار مردم برای پاسداری از نظام و ملت بوده است و همه بسیجیان خود را وقف نظام کرده‌اند و از خودگذشتی با مردم همراه بوده‌اند. بسیج لشکر مخلص خدا است و بسیجیان خود را فدای انقلاب کرده اند.

سرهنگ نصر خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت برای مردم بالاترین هدیه‌ای است که بسیجیان به مردم هدیه می‌کنند. بسیاری از بسیجیان به یاد دوران جنگ و دفاع مقدس تمام زندگی خود را وقف بسیج کرده‌اند و در سرما و گرما بدون هیچ امکاناتی برای دفاع از این کشور اعلام آمادگی می‌کنند. بسیج نهاد مردمی و الهی است که متکی به دستگاه خاصی نیست و کشور را به سمت اهداف انقلاب اسلامی هدایت می‌کند.

وی بیان کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج که نمایشی از اقتدار بسیج و نقش‌آفرینی بسیج در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است  برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: عنوان این رزمایش الی بیت المقدس است که همه ساله رزمایش‌های بسیج به این نام مزین است. بسیجیان کشور سربازان امام زمان (عج) و سربازان نایب امام زمان حضرت امام خامنه‌ای عاشق مبارزه با اسرائیل هستند. در سال 94 حضرت آقا فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و ما بسیجیان اصفهانی با تشکیل گردان‌های بسیج توامندی و آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: هر موقع امام ما فرمان صادر کنند بسیجیان آمادگی دارند که برای نابودی رژیم صهیونیستی نقش آفرین باشند.

وی درباره برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس بیان کرد: مرحله نخست رزمایش 23 و 24 آبان ماه در منطقه عمومی رزمایش به صورت رزمی برگزار می‌شود و در مرحله دوم در روز 5 آذر ماه حماسه اقتدار بسیجیان برگزار می‌شود. در این مرحله 9 گردان بیت المقدس بسیج از ناحیه امام صادق (ع) حضور دارند و همزمان در نقاط مختلف استان 60 گردان بیت‌المقدس این رزمایش را انجام می‌دهند.

سرهنگ نصر عنوان کرد: در سطح استان نزدیک به 2 هزار بسیجی در این رزمایش شرکت می‌کنند و تا بعدازظهر روز جمعه ادامه به مدت 36 ساعت ادامه دارد. برنامه صبح‌گاه اقتدار نیز در روز جمعه در محل رزمایش انجام می‌شود هر گردان یک گروه امدای دارد که این گردان را همراهی می‌کنند. در این مرحله برادران شرکت می‌کنند و گردان‌های کوثر ویژه خواهران اواخر هفته آینده برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مرحله نخست این رزمایش با شعار 40 سال مردم یاری امنیت و خدمت از روز پنج شنبه ساعت 7 صبح با حضور بسیجیان پایگاه‌های شهر اصفهان انجام می‌شود. در مکان رزمایش برنامه‌های رزمی توسط بسیجان برگزار می‌شود تا به افزایش توان رزمی و روحیه اقتدار بسیجیان کمک کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) بیان کرد: در مکان رزمایش برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های دفاعی و تاکتیک‌های رزمی دفاعی و مقابله با تهدیدهای امنیتی برگزار می‌شود. در این رزمایش آن چه که بسیجیان در طول سال جاری تمرین کرده و آموزش دیده‌اند به نمایش گذاشته می‌شود و قسمتی از رزمایش نیز به رزم شبانه اختصاص دارد. قسمتی دیگر از این رزمایش به مقابله با تهدیدات و توطئه‌های موجود در استان و کشور است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها