حمله ارازل و اوباش به گشت بسیجیان در منطقه هرندی تهران منجر به شهادت جوان 19 ساله ی بسیجی «محمد مهدی رضوان» شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۰۲۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، جوان بسیجی ۱۹ ساله، محمد مهدی رضوان در عملیات ایست و بازرسی تهران مجروح شد و نهایتا بعد از گذشت سه روز در 19 آبان 1398 به شهادت رسید. شهید رضوان نخستین شهید گشت رضویون است.

بر اساس این گزارش، محمد مهدی رضوان فرزند بابک از بسیجیان گردان 121 امام علی(ع) یگان امام حسن مجتبی(ع) روز 16 آبان ماه در حین گشت عملیاتی ایست و بازرسی بسیج  و مقابله با جرائم و مفاسد اجتماعی و تأمین امنیت اخلاقی شهر توسط افراد مشکوک در منطقه شوش تهران مورد سوء قصد قرار گرفته و از ناحیه سر دچار آسیب می شود و در نهایت به کما می رود. وی بعد از گذشت سه روز در بیمارستان سینا به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید آمر به معروف، سه‌شنبه شب به تاریخ 21 آبان ماه 98 با حضور عموم مردم از ساعت 20 در معراج شهدا برگزار می شود و پیکر مطهر او در قطعه 50 گلزار شهدای تهران به خاک سپرده خواهد شد.  

گفتنی است اردیبهشت ماه امسال بود که سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی گفت: تفاهم نامه ی همکاری بین نیروی انتظامی با سازمان بسیج مستضعفین در زمینه ی تعامل و همکاری هرچه بیشتر گشت رضویون یا همان گشت‌های امنیت محله محور به امضا رسیده است.

 

ارسال نظرات