مدیر حوزه علمیه نور الزهراء(س) بابیان اینکه طلاب بسیجی در ولایت‌پذیری، ولایت مداری و تبیین معارف دین اسلام ایفای نقش می‌کنند،گفت: طلاب بسیجی به عنوان پیشگامان عرصه تبلیغ دین رسالت سنگینی در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه دارند.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۸۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

زهرا علمی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی مغتنم به منظور ارائه عملکرد بسیج است.

 

وی با بیان اینکه سازمان بسیج طلاب کشور در دوم آذرماه سال 67 به فرمان  امام خمینی (ره) و با هدف تبیین مباحث اعتقادی و اخلاقی برای بسیجیان و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی تشکیل شد، افزود: حفاظت از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب، تربیت نیروهای مومن، متهعد و انقلابی و حمایت و پشتیبانی از برنامه های راهبردی نظام مقدس جهوری اسلامی از جمله موارد مهمی است که حوزه و بسیج بر آن تاکید دارند.

 

مدیر حوزه علمیه نور الزهرا(س) با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم طلاب بسیجی بصیرت‌افزایی است،تصریح کرد: طلاب بسیجی در ولایت‌پذیری، ولایت مداری و تبیین معارف دین اسلام ایفای نقش می‌کنندو طلاب و روحانیون  به عنوان پیشگامان عرصه تبلیغ دین رسالت سنگینی در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه در کنار گسترش مبانی دینی هستند.

 

وي ادامه داد: بسيجي بايد در كنار ايمان و اخلاص ،حريت و عبوديت داشته باشد و تمام وجودش وقف اسلام ، انقلاب اسلامي ، ولايت فقيه و تمام ارزش هاي متعالي نظام ولايي باشدوبدون تعلقات دنیوی خالصانه زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج)باشد.

 

علمی فرد با اشاره به اهمبت و جایگاه مهم حوزه علمیه در جامعه گفت: حوزه های علمیه نقشی اساسی در تمامی زمینه ها  برعهده دارند و عامل اصلی بصیرت در سطح جامعه بوده ودر جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت اعتقادی و رفتاری جامعه در مقابله با نفوذ دشمنان به خوبي ایفای نقش می کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه رهبری با تدوین بیانیه گام دوم انقلاب،برنامه روشنی برای ادامه راه در چهل سال دوم انقلاب ترسیم نمودند،ادامه داد:بیانیه گام دوم انقلاب به همه اقشار جامعه ارتباط دارد و باید هر کدام از ما مسئولیت خود را دانسته و در راستای اجرای آن گام برداریم و تلاش کنیم.

 

مدیر حوزه علمیه نور الزهرا(س) با اشاره به اینکه باید این بیانیه به خوبی برای آحاد مختلف جامعه تبیین شود و نقش روحانیت در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار می باشد،تاکید کرد: امروز نیز علما و روحانیون باید سخنرانی ها ونشست ها ی خود را به تبیین بیانیه مهم گام دوم انقلاب که مطالبه گری عدالت ومبارزه با ظلم واستکبار ورمز موفقیت ایران اسلامی در گام دوم این انقلاب است، اختصاص دهند.

 

علمی فرد با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به موضوع عدالت تاکید ویژه‌ای داشتند و می‌توان گفت که تحقق عدالت از اهداف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است ادامه داد:وظیفه بسیج طلاب عدالت خواهی ورفع تبعیض ها برای تشکیل حکومت اسلامی وزمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج)می باشد.

ارسال نظرات