خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور از ۲۵ آبان، گفت: ۳۰ هزار دانش آموز خوزستانی در اردوهای راهیان نور شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۶۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج ، کوروش مودت عصر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی اردوی دانش آموزی راهیان نور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جلسه در راستای هماهنگی اردوی دانش آموزی راهیان نور در سطح استان خوزستان است که در این اردو ۳۰ هزار دانش آموز خوزستانی در دو مرحله شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در مرحله اول، خواهران و در مرحله دوم، برادران اعزام می‌شوند، افزود: در جلسه مذکور هماهنگی‌های لازم برای حضور پرشور دانش آموزان با رعایت نکات فنی و ایمنی بررسی شد تا اگر کم و کاستی های مشاهده شود، در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مقرر شده است تا جلسه ویژه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولان بسیج سپاه و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها گرفته شود.

مودت افزود: امروز از سوی آموزش و پرورش جلسه با رؤسای شهرستانی اداره در راستای آمادگی بیشتر و صدور مجوزهای لازم اردو برگزار شد.

وی در رابطه با زمان افتتاحیه گفت: افتتاحیه حرکت کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی ۲۵ آبان در مسجدسلیمان خواهد بود.

همچنین سرهنگ حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از مدرسه تا آموزش و پرورش و سازمان بسیج، قرار شد تا اردوهای راهیان نور دانش آموزی از آبان ماه آغاز شود که مسیر این حرکت اردو در خوزستان از ۲۵ آبان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در جلسه امروز آخرین هماهنگی‌ها در رابطه حرکت و اسکان کاروان‌های راهیان نور بررسی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها