خبرهای داغ:

شیعه و سنی با هم برادر و دست‌های محکم ولایت هستند

حجت الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان کرمانشاه گفت :نتیجه ایجاد اختلافات بین شیعه و سنی در کشور ها درگیری و کشتار مسلمانان توسط یکدیگر است.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۵۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

حجت الاسلام مهدی توسلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرمانشاه اظهار داشت:  «ایجاد اختلافات بین شیعه و سنی در کشورها»، «درگیری و کشتار مسلمان‌ها توسط یکدیگر»، «تخریب امکان مقدس»، «توهین به شخصیت‌های محبوب هر مذهب با استفاده از ابزارهای حقیقی و مجازی» از اهداف دشمنان است.

 وی بابیان اینکه فراهم‌کنندگان و پیاده کنندگان این مسیر از هر دو فرقه هستند، ادامه داد: دو فرقه سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی فراهم‌کنندگان این جنگ‌ها هستند.

وی بابیان اینکه طرح «خاورمیانه بزرگ» به درایت امام و رهبر معظم انقلاب با شکست روبه‌رو شد، گفت: حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب با برداشت صحیحی که از دین و سیره پیامبر اکرم (ص) داشتند مسئله وحدت جهان اسلام را به‌عنوان راهبرد معرفی کردند.

 توسلی  اضافه کرد: به تعبیر امامین انقلاب تنها راه نجات اسلام در تمام عرصه‌ها فقط و فقط اتحاد و وحدت است.

 حجت الاسلام توسلی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) درباره وحدت، گفت: امام صادق (علیه‌السلام) می‌فرمایند: «کسی که پشت سر مخالفین ما نماز بخواند هر یک‌رکعت او معادل ۱۵۰ رکعت است که پشت سر پیغمبر بخواند.».

حجت الاسلام توسلی در توصیه‌هایی به ائمه جماعات نمازخانه‌های اهل سنت استان ، گفت: بالباس روحانیون اهل سنت در جلسات، اجتماعات و راهپیمایی شرکت کنید چراکه خود این عمل وحدت‌آفرین است.

وی در پایان بابیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد گسل‌های قومی و فرقه‌ای در ایران است، گفت: ایران متشکل از قوم‌های متنوع با آئین‌ها مذهبی مختلف است لذا دشمن به ایرانی بودن ما که همه در کنار هم با صلح زندگی می‌کنند طمع ورزیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار