خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
دوره مربیگری تفریحی-آموزشی فیلسوفک ویژه دانشجویان استان فارس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۵۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دوره مربیگری تفریحی-آموزشی فیلسوفک ویژه دانشجویان استان فارس آغاز به کار کرد. مصطفی موسوی، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی با بیان این مطلب، اضافه کرد: در این دوره دانشجویان یاد می‌گیرند که محتوای قرآنی و دینی تولید کنند و این تولید را در قالب رسانه به مخاطب خود انتقال دهند .

وی همچنین عنوان کرد: تولیدات رسانه ای دانشجویان درقالب کلیپ، انیمیشن، استاپ موشن، فیلم، تولید بازی و شیوه های انتقال پیام ارائه خواهد شد.

موسوی، خاطر نشان کرد: دانشجویان دختر و پسر هنرمند، در برنامه ها و آموزش های قرآنی در مدارس به کار گرفته می شوند.

مسئول تعلیم وتربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس همچنین طول دوره آموزشی فیلسوفک را طی سه سطح اعلام کرد که در سطح یک دانشجویان با مبانی و شیوه های استخراج محتوای قرآنی و دینی جهت قالب های هنری آشنا خواهند شد.

وی افزود: مدت زمان دوره تئوری هشت ساعت و طی دو روز انجام می‌شود و بعد از آن کار بصورت پروژه با راهنمایی اساتید راهنما انجام خواهد شد و تا سطح سه کلیه موارد مورد نیاز به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

موسوی همچنین از اعلام آمادگی بسیج برای برگزاری این دوره، برای ارگان ها و افراد متقاضی بالای ده نفر خبر داد که با حضور اساتید مجرب و با همکاری نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

گفتنی است به افراد واجد شرایط در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا میشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها