خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی هندیجان از توزیع بیش از ۱۰۰بسته مواد غذایی و همچنین گوشت در میان نیازمندان و خانواده های بی سرپرست با همت بسیجیان گروه جهادی در شهرستان هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۴۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

محمد حسین عنانات در حاشیه توزیع بسته های مواد غذایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : به مناسبت آغاز امامت حضرت امام مهدی (عج)و هفته وحدت و در آستانه ولادت حضرت پیامبر اسلام (ص)بسته های مواد غذایی حمایتی گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدا مستقر در یادمان شهدای گمنام هندیجان در میان افراد بی بضاعت به همراه چند کیلو گوشت گرم توزیع شدند.

 

وی افزود: به مناسبت هفته وحدت ایستگاه صلواتی با همت گروه جهادی برپا شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و همچین بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با مشارکت خیرین اقدام به تهیه هزینه کمک درمانی برای بیماران نیازمند نموده است.

 

وی بابیان مرمت و تعمیر خانه های محرومین در سطح شهرستان هندیجان گفت: باتلاش خیرین و گروه جهادی و هیات میثاق با شهدا تعدادی از منازل محرومین پس از بررسی و بر آورد هزینه با توکل بر خدا در شهرستان هندیجان مرمت شدند.

 

عنانات مسئول گروه جهادی هندیجان عنوان کرد : در هفته وحدت و هفته بسیج برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که با جدیت و مشارکت بسیجیان و هیات میثاق با شهدا مستقر در یادمان شهدای گمنام در هندیجان انجام خواهند گرفت.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی در یادمان شهدای گمنام بیان کرد: در مناسبت های مختلف از جمله ماه رمضان ، ماه محرم و صفر و هفته وحدت و هفته بسیج ودیگر رویدادهای مذهبی با هماهنگی و حضوربسیجیان گروه جهادی و هیات میثاق با شهدا و آحاد مردم با برنامه ریزی مناسب تا کنون انجام گرفته و همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها