خبرهای داغ:
همزمان با هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر
جوانان بشردوست اهل هلال قزوین با معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان نشستی صمیمی برگزار کردند.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۰۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جمعی از جوانان بشردوست اهل هلال قزوین به مناسبت هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر روز دوشنبه نشستی صمیمی با مهران قاسمی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر برگزار کردند.

در این نشست نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در ابتدا به مباحث هلال شناسی و چرایی فعالیت جوانان پرداخت و اظهار داشت: تامین احترام انسانها ، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها ، تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسانها بدون درنظرگرفتن هیچگونه تبعیض میان آنها از اهداف چهار گانه جمعیت هلال احمر است.

گفتنی است طی این نشست صمیمی جوانان بشردوست اهل هلال به گفتگو و مطالبه در حوزه جوانان و ورزش پرداختند و در ادامه معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز به حوزه فعالیتهای سازمان ورزش و جوانان اشاره کرد و راهکارهای ارتباط گیری بهتر با این سازمان را تشریح نمود و نیز به سوالات اعضای حاضر در جلسه پاسخ داد.

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها