خبرهای داغ:
مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد:

برگزاری نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج در قزوین

امیری عنوان کرد: نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج در پنج عرصه در شهرستان های استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۸۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

برگزاری نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج در قزوین

مرتضی امیری مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قزوین بیان کرد: نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج در پنج عرصه در شهرستان های استان قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری این رزمایش گفت: این رزمایش و مانور اقتدار بسیج در فضای مجازی، توسط بسیج و جهت رقابت بین فعالین بسیج فضای مجازی به طور همزمان در سراسر کشور و در یک زمان برگزار می شود و فعالین بسیج فضای مجازی جهت تولید حجم قابل توجهی از محصول فاخر و با کیفیت به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: تیم های شرکت کننده در این رزمایش باید طی 48 ساعت به تولید محتوای مجازی بپردازند و موضوع پردازش هر تیم در حین اجرای رزمایش به آنها ارائه می شود.

امیری عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف اجرای این رزمایش تخصصی، بحث توانمند سازی بسیج در فضای مجازی، ارتقا و رشد فنی و خلاقانه نیروهای بسیج در فضای واقعی، همچنین شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی است که تحت عنوان رزمایش تولید محتوای فضای مجازی بسیج اجرا می شود.

وی با اشاره به عرصه های این رزمایش افزود: پویا نمایی، بازی های پلتفرم اندروید، نرم افزارهای ویژه پلتفرم های اندروید، کلیپ، اینفوگرافی، موشن گرافی جزو بخش های مسابقه است و تیم های شرکت کننده باید طی 48 ساعت در این زمینه ها به تولید محتوا بپردازند.

برگزاری نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج در قزوین

مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: محصولات تولید شده توسط این تیم ها از سوی کمیته داوران که متشکل از افرادی باتجربه بوده و به رعایت امور فنی، محتوایی و تشکیلاتی و انضباطی این تولیدات و رزمایش اشرافیت کامل دارند، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

امیری ضمن اشاره به زمان برگزاری این رزمایش اضافه کرد: زمان برگزاری رزمایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج از 2 تا 4 آذرماه سالجاری می باشد و شرکت کنندگان در قالب تیم های دو تا سه نفره و رشته گرافیک یک نفره، بایکدیگر به رقابت می پردازند.

وی تاکید کرد: نحوه ثبت نام از طریق مراجعه به مسوولان فضای مجازی شهرستان ها و یا از طریق کانال @Qazvin_Event در پیام رسان بله بوده و تا پایان روز 26 آبان ماه سالجاری فرصت ثبت نام وجود دارد.

 

مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خصوص شرایط شرکت کنندگان یادآور شد: هر بسیجی توانمند در عرصه تولید محتوای فضای مجازی می تواند در این رزمایش شرکت نماید و به همره داشتن ابزارآلات الکترونیکی و غیرالکترونیکی، اعم از برنامه های نرم افزاری و سخت افزاری(لپ تاپ) الزامی است.

 

امیری عنوان کرد: نتیجه این رویداد از سوی تیم داوران و پس از بررسی همه جانبه تولیدات بر اساس استانداردهای رزمایش، متعاقبا اعلام می شود و جوایز نفیس همراه با جواز حضور در مسابقات کشوری به تیم های برتر اهدا می شود.

وی در خصوص برگزاری رزمایش اقتدار فعالان مجازی بسیج گفت: رزمایش اقتدار فعالان بسیج هم در یک مکان مشترک و همزمان با رزمایش تخصصی تولیدات دیجیتال با حضور سرشبکه های فضای مجازی بسیج برگزار می شود.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار