خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در مواجهه با تهدید‌های فضای مجازی دو اقدام اساسی لازم است، یکی از این اقدامات را تقویت فرهنگ‌سازی عمومی دانست.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۸۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزرای بسیج از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در جلسه تودیع و معارفه رئیس پلیس فتا این استان، گفت: امروز فضای مجازی تبدیل به یک فضای حقیقی شده است و این فضا هم خطراتی را برای ما به دنبال دارد و هم امکانات جدیدی را برای رشد فردی و اجتماعی در اختیار ما قرار می‌دهد که باید با صیانت و محافظت، از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در مواجهه با تهدیدهای فضای مجازی دو اقدام اساسی لازم است، گفت: یکی آنکه فرهنگ‌سازی عمومی را تقویت کنیم و دیگر اینکه کسانی که به هر شکلی می‌خواهند در این فضا فعالیت کنند باید فرصت و تهدید آن را شناسایی کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه باید خانواده‌ها و خصوصا نوجوانان و جوانان را به سوی استفاده صحیح از فضای مجازی هدایت کنیم، افزود: حضور هموطنان در استفاده از شبکه‌های مجازی پررنگ است که باید دقت و هوشیاری کافی در این فضا داشته باشند تا دچار آسیب نشوند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: حضور مقتدرانه پلیس فتا در عرصه فضای مجازی با تسلط به دانش تخصصی و تجربه انتظامی لازم، انجام شده است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم برابر حکم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت سلیمانی به‌عنوان رئیس پلیس فتا استان معرفی و از زحمات و خدمات شایسته سرهنگ حبیب‌الله رجبلی قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها