سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان گرمی خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی گفت: از ابتدای امسال ۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی اجراء شده است.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۴۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

اجرای ۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی اظهار داشت: از ابتدای امسال ۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان گرمی به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج شهرستان اجرایی شده که تعدادی از این پروژه‌ها در هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی می‌توان به ساخت خانه محروم، خانه عالم، تکمیل مسجد، آب‌رسانی، بهسازی مخازن آب و احداث کارگاه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های اولویت‌دار ناحیه بسیج سپاه شهرستان گرمی است و این موضوع مهم در گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته و با شتاب بیش‌تری در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شهرستان گرمی خدمات فاخر عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و درمانی در مناطق محروم شهرستان گرمی ارائه کرده‌اند و این خدمت‌رسانی با روحیه جهادی تداوم دارد.

رحیمی با قدردانی از مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین و دستگاه‌های اجرایی که در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مشارکت می کنند، گفت: در جنگ اقتصادی باید با تمام توان برای حل مشکلات و محرومیت‌های موجود تلاش و برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از پیش همت کرد.

ارسال نظرات