سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: توجه به برنامه‌های فرهنگی و مجاهدت فرهنگی در جامعه ضروری بوده و این توجهات باید در راستای گره‌گشایی از نیازهای مردم باشد.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۴۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام محمد قمی عصر روز گذشته در نشست هم اندیشی با فرهیختگان اردبیل که در آموزشگاه صدرا برگزار شد با تاکید به ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی و مجاهدت فرهنگی در جامعه اظهار کرد: این توجهات باید در راستای گره‌گشایی از نیازهای مردم باشد.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم داشته باشیم و باید بررسی کنیم چه حرف متمایزی در تبلیغ دینی مطرح کرده‌ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: عدم توجه به نیازهای جامعه امر تبلیغ را با آسیب و مشکل اساسی مواجه می‌کند و در این‌ راستا نیازهای جدید جامعه باید مورد توجه قرار گرفته و گفتمان‌های جدید شکل بگیرد.

قمی با تاکید به تربیت دینی به‌ویژه تربیت فرهنگی و فکری جوانان گفت: مخاطبان اصلی گفتمان دوم انقلاب جوانان هستند و باید برای تحقق گام دوم انقلاب همبستگی در جامعه ایجاد شود.

گفتنی است؛ در این مراسم تعدادی از فعالان فرهنگی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اردبیل به مسائل و مشکلات حاضر و پیش‌روی فعالیت‌های فرهنگی استان پرداخته و نکته نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار