خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خداآفرین گفت: دوران دفاع مقدس همچون گنجینه ای عظیم است که هرکس به اندازه استعداد خود از آن بهره خواهد برد و اردوی راهیان نور پیوندی میان شهدا و نسل جوان امروز است.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۲۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲

غلامرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: وظیفه ما به عنوان رهروان انقلاب اسلامی پاسداشت رشادت های شهیدان و جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است و این پاسداشت در شکل های مختلف نشان داده می شودکه یکی از آن بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان هاست.

وی با اشاره به دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد: تقابل حق و باطل همیشگی است پس هرجا پرچم حق برافراشته شود حتماباطل پیگیر براندازی آن است. ملت ایران چهل سال است که پرچم مبارزه با ظلم را به احتزاز درآورده است و اهریمنان جهان به سرکردگی آمریکا در پی ساقط کردن این پرچم هستند.
اکبرپور اضافه کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با رهنمودهای داهیانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی از عهده این جنگ تحمیلی برآمدند و قدرت وحدت و ولایتمداری را به رخ جهانیان کشاندند.

دانش آموزان مدارس دخترانه خداآفرین برای بازدید از مناطق عملیاتی به شمالغرب اعزام شدند که از یادمان شهدای تمرچین و یادمان شهید بروجردی دیدن خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها