سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند از برپایی رزمايش‌ گردان‌هاي بيت المقدس شهرستان شازند همزمان با سراسر استان براي به نمايش گذاشتن توان رزمي بسيج خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۹۸۰۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند ؛ فرمانده سپاه ناحیه شازند از برپايي رزمايش‌ گردان‌هاي بيت المقدس شهرستان همزمان با سراسر استان براي به نمايش گذاشتن توان رزمي بسيج از روز پنجشنبه بمدت دو روز خبرداد و افزود: همانطور كه خانواده نيروهاي مسلح در دوران هشت سال جنگ تحميلي به بهترين نحو ممكن نقش آفريني كردند، سپاه و بسيج نيز در ايفاي نقش خود، تمام توانشان را به كار گرفته و تلاش دارند که امنیت پایدار را برای مردم عزیز حفظ نمایند.  

وی افزود:تجربه ۴۰ ساله انقلاب ثابت کرده است که هر جا با قدرت وارد شدیم موفق شده ایم کارهای بزرگی را به سرانجام برسانیم و اگر جایی هم دشمن توانسته بر ما فشاری بیاورد، ناشی از قدرت دشمن نیست بلکه از ضعف ما است که دشمن از آن بهره برده است.

سرهنگ مهجوری هدف از اين رزمايش مهم را افزایش و ارتقاء توان نظامی، معرفتي، بصيرتي و تربیتی بسيجيان در قالب گردان‌هاي بيت المقدس عنوان كرد و خاطرنشان كرد: ملت غیور ايران اسلامی بویژه جوانان بسیجی، همیشه و در همه صحنه ها و عرصه‌ها از ناموس خود و انقلاب خود به نحو احسن دفاع كرده و آمادگی هر نوع پاسخ به متجاوزان را دارند.

ارسال نظرات