خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: استراتژی «وحدت امت اسلامی» برای نظام اسلامی یک موضوع صوری و تشریفاتی نیست.
کد خبر: ۹۱۸۹۷۶۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی عصر امروز در مراسم جشن وحدت در بخش انزل ارومیه، اظهار کرد: استراتژی وحدت امت اسلامی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان یک موضوع صوری و تشریفاتی قلمداد نمی‌شود، بنابراین بر همگان واجب است که با جدیت این مقوله را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه وجوه اشتراک در بین مسلمانان از جمه قبله مشترک، کتاب آسمانی قرآن کریم و وجود عظیم‌الشان پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) زمینه‌های وجود وحدت را در بین مسلمانان جهان بیش از پیش فراهم می‌کنند.

این مسوول با بیان اینکه این موضوع را باید مورد توجه قرار دهیم که استراتژی و راهبرد آمریکا در برابر جهان اسلام ایجاد تنش و تفرقه و تقویت آن در بین مسلمانان است، اضافه کرد: از طرف دیگر شکست ایادی استکبار جهانی در گروی حفظ و تقویت وحدت در امت اسلام است.

وی ضمن اشاره به اینکه هدف دشمن چیزی جز ایجاد تفرقه و نابودی در جبهه مقاومت نیست، اظهار داشت: اما مدافعان حرم اهل بیت (ع) و رزمندگان جبهه مقاومت، با یکدلی و وحدت تاکنون نه‌تنها توانسته‌اند امنیت را به منطقه برگردانند، بلکه توطئه‌‌های شوم استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را نیز در نطفه خنثی کرده‌اند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای تحت‌سلطه غرب به صورت مستمر و 24 ساعته در راستای تبلیغ اهل سنت آمریکایی و تشیع انگلیسی برنامه‌ریزی و هزینه می‌کنند، اضافه کرد: بنابراین مردم مسلمان منطقه باید بیش از پیش هوشیار بوده و نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات