خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ وحدت تنها عامل اقتدار و عزت امت اسلام است و دشمنان به دنبال اختلاف و تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند.
کد خبر: ۹۱۸۹۷۶۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی در گردهمایی علمای اهل تسنن و تشیع، افزود: هفته وحدت از امروز با ابتکار حضرت امام (ره) آغاز شده و برای تقویت آن به نقش و رسالت رسانه‌ها و مهم‌تر از آن علما و نخبگان در حوزه وحدت اسلامی تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدوار هستم همه ما ترجمان آیه ۱۰۳ سوره آل عمران که می فرماید «و اعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا» باشیم، ادامه داد: اعتقاد عملی به آیات نورانی قرآن کریم ایجاب می‌کند که امروز در مقابل جبهه کفر و نفاق، جز اتحاد و همدلی راه دیگری را انتخاب نکنیم و باید یک‌صدا و هم دل حرکت کرده و در حفظ و صیانت از اسلام ناب محمدی (ص) تلاش کنیم.

وی پرهیز از اختلاف و تفرقه را دستور موکد آیات قرآن و پیامبر (ص) دانست و گفت: در منطقه زرخیر خودمان باید ترجمان امت واحد باشیم و خدا را شاکرم که هیچ‌گونه تفرقه بین اهل سنت و اهل تشیع نیست.

عبدالرحیمی رویکرد اداره منطقه آزاد ماکو را بر مبنای تقوا عنوان و تاکید کرد: معیار تصمیم‌گیری‌ها در مدیریت براساس شایستگی خواهد بود و رفتار عادلانه و متوازن را در همه بخش‌های این استان اعم از شهرهای سنی یا شیعه‌نشین در پیش گرفته‌ایم.

وی افزود: وظیفه و رسالت من و همه همکارانم در دستگاه‌های دولتی و سازمان منطقه آزاد این است که با همدلی بتوانیم ارزش‌های بیشتری را برای همه مردم منطقه تولید کنیم و به عنوان الگوی یک جامعه اسلامی بتوانیم یک تعایش سالم، زندگی و معاشرت مسالمت‌آمیز در کنار هم داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات