خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: لازمه تحقق بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب بصیرت‌افزایی در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۸۹۷۴۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در آئین بدرقه نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان برادر که در دبیرستان شهید فروغی برگزار شد، اظهار کرد: باید در گام دوم انقلاب با بصیرت دینی و سیاسی گام برداریم و بسیج نیز به عنوان نیروی مردمی با تکیه بر ولایت فقیه، با بصیرت دینی و سیاسی در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیج مطالبه گر و میدان دار تحقق فرامین مقام معظم رهبری است، گفت: برای خنثی کردن تفکر استکباری و صهیونیستی و شیاطین روزگار باید بصیرت و آگاهی خود را بالا برد.
وی با اشاره به توطئه نفوذ دشمنان، افزود: امروز دشمنان می خواهند با نفوذ فرهنگی، سیاسی و فکری به اهداف خود دست یابند و لذا باید هوشیار و بصیر بود و توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کرد.
پالهنگ به اهداف تشکیل بسیج دانش آموزی اشاره و تصریح کرد: در این برهه زمانی دانش آموزان وظایف مهم و خطیری بر عهده دارند و باید به نقش خود به نحو احسن عمل کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان در کنار سایر اقشار مردم در هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند، افزود: امروز نیز دانش آموزان وظیفه دارند با علم اندوزی و تقویت معنویت در راستای ترویج اهداف انقلاب و صیانت از ارزش های انقلاب، تقویت بنیه فکری و معنوی خود تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است، گفت: حرکت عظیم فرهنگی قرارگاه راهیان نور یک حرکت و یک گفتمان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جدید است.
پالهنگ با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان باید با فرهنگ ایثار و مقاومت آشنا شوند، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یکی از بهترین راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان و آشنایی آنان با رشادت های رزمندگان اسلام است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امنیت یکی از مقوله های مهم است، تصریح کرد: دانش آموزان باید بدانند که امنیت و آرامش کنونی ما مرهون خون هزاران شهید است که از زندگی، جان و مال خود گذشتند و با ایثار و فداکاری برای ما امنیت به ارمغان آورند.
گفتنی است امسال دو هزار و ۶۵۵ دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در میاندوآب اعزام می شوند که از این تعداد یک هزار و ۳۲۷ نفر خواهر و یک هزار و ۳۲۸ نفر برادر هستند.
انتهای پیام

ارسال نظرات