قنبریان معاون سیاسی سپاه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:

برگزاری کارگاههای هادیان سیاسی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

قنبریان گفت: امسال کارگاه‌هایی به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور هادیان سیاسی برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۸۹۷۳۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

 رحمت الله قنبریان معاون سیاسی سپاه تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: امسال در جهت تحقق فرمایشات رهبر در بیانیه گام دوم انقلاب  کارگاه‌هایی با حضور هادیان سیاسی برگزار شد. سخنرانان و هادیان سیاسی در سطح استانی و کشور،  ابعاد مختلف بیانیه گام دوم را تحلیل کردند.علاوه بر این در پایگاه‌های مقاومت و همچنین در مساجد و محلات نیز به این موضوع پرداخته شده است.
وی افزود:در بیانیه گام دوم  انقلاب نباید صرفا به تبیین آن پرداخت بلکه باید بعد از مرحله تبیین وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد. در حقیقت برای تحقق بیانیه گام دوم بایداقداماتی را انجام داد.
معاون سیاسی سپاه تهران اظهارکرد: یکی از فرازهای مهم بیانیه گام دوم مربوط به سبک زندگی است. با توجه به کلید واژه امام خامنه‌ای در بیانیه گام دوم برای سبک زندگی، باید روش‌هایی اعمال شود تا اشرافی گری، رفاه طلبی افراطی و مصرف گرایی کاهش یابد. بسیج باید در سبک زندگی روش‌هایی را به کار گیرد به گونه‌ای که در زندگی بتوان آن‌ها را به کار بست.
قنبریان  در پایان سخنانش تصریح کرد:لازم به ذکر است که در بحث امید سازی، بایستی نقاط قوت و فرصت‌های مادی و معنوی کشور شناخته شود و بر اساس آن‌ها وارد عمل شد.

 

 

 

ارسال نظرات