خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بشرویه گفت: بسیج مربوط به اداره یا قشر خاصی نمی شود و همه ما بسیجی هستیم و در این زمینه همه ما باید کمک کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۹۷۲۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان گفت: بسیج مربوط به اداره یا قشر خاصی نمی شود و همه ما بسیجی هستیم و در این زمینه همه ما باید کمک کنیم.


وی از مسئولان خواست تا نهایتا ۲۵ آبان ماه، برنامه های اجرایی خود در هفته بسیج را اعلام نمایند.


شفیعی در ادامه به فضاسازی ادارات در هفته بسیج تاکید کرد.


فرماندار شهرستان بشرویه همچنین گفت: برای نمایشگاه هفته بسیج هر اداره ای باید یک غرفه داشته باشد و سایر غرفه های نمایشگاه که مربوط به بسیج است را نیز ادارات باید کمک کنند.


شفیعی اظهار کرد: آسیب های اجتماعی را بسیج دنبال کند تا کاهش این امر را در شهرستان داشته باشیم.


وی با اشاره به هفته کتاب گفت: مسئولان ادارات در کتابخانه عضویت پیداکنند و البته در طول سال به صورت متمادی کتابخوانی داشته باشند.


سرهنگ حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه نیز در این جلسه با اشاره به آغاز هفته بسیج مستضعفین از ۳۰ آبان ماه گفت: ما باید در این هفته روحیه وتفکر بسیجی را در چهل سالگی این نهاد مقدس به نسل جوان منتقل کنیم.


وی بر زنده نگهداشتن یاد و نام پیشکسوتان عرصه بسیج تاکید کرد.


سرهنگ حسنی از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی در هفته بسیج خبرداد و افزود: اجرای بخشی از برنامه ها قبل از هفته بسیج حتی انجام می شود.


وی برگزاری همایش فرماندهان، یادواره های شهدا، اعزام راهیان نور دانش آموزی در هشتم آذرماه را از جمله برنامه های این نهاد در ۴۰ سالگی بسیج عنوان کرد.


وی همچنین گفت: فضاسازی شهری توسط شهرداری و ادارات نیز انجام خواهد شد و درحال جمع آوری خاطرات بسیجیان ورزمندگان هستیم تا آن را به صورت یک کتاب آماده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها