خبرهای داغ:
محمد خالوئی
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه
با حضور امام جمعه شاهین شهر, مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی , فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان شهرستان نخستین گردهمایی روحانیون در سال 98 در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۷۱۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، با حضور امام جمعه شاهین شهر, مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی , فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان شهرستان نخستین گردهمایی روحانیون در سال 98 در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.

امام جمعه شاهین شهر در بخشی از سخنان خود ضمن گرامیداشت دهه وقف به مشکلات معیشتی طلاب و روحانیون اشاره و خطاب به مسئولان بیان کردند: اگر پیامبر (ص) عزیز است، مروج دین پیامبر (ص) هم عزیز است، مشکلات معیشتی فعلی طلاب و روحانیون در نظام جمهوری اسلامی زیادتر از حد معمول است.

وی افزود: مردم نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند، ولی در این جلسه مشکلات روحانیون را باید بررسی نماییم.

امام جمعه شاهین شهر در ادامه خطاب به روحانیون بیان کرد: ما در این دنیای وانفسا باید منحنی حیات خودمان را ترسیم کنیم، اگر این اتفاق صورت نگیرد آسیب خواهیم دید. باید کار‌های منسوخ همانند منبر‌های سنتی را به حداقل برسانیم و اموراتی همانند عیادت مریض، دیدار با نخبگان ورزشی، فرهنگی و هنری، دیدار با مردم و صحبت‌های چهره به چهره جایگزین نماییم که قطعا تاثیر بسزایی در بهبود روابط روحانیون با مردم خواهد داشت.

تعامل با هیئت امنای مساجد، احترام به مردم، جذب جوانان، حضور در نماز جمعه، تبلیغ در جامعه برای حضور در نماز جمعه، حفظ شان روحانیت از جمله از رهنمود‌های امام جمعه شاهین شهر در جمع روحانیون شهرستان بود.

در ادامه جلسه مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان طی سخنانی دیدگاه‌های خود را بیان و حجت الاسلام والمسلمین قربانی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شاهین شهر  نیز گزارشی از روند کاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار