خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد وابستگی به نهاد‌های دولتی ندارند، گفت: باید از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس پشتیبانی و از آن‌ها حمایت کرد چرا که آن‌ها می‌توانند در حوزه ایثار و شهادت نقش‌آفرین باشند.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۴۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید كوشكی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در جلسه گردهمایی مدیران سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ایثار و شهادت این استان گفت: سازمان‌های مردم نهاد بنا به شرایط و جایگاهی که از آن برخوردارند در حوزه‌های فعالیتی خود می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

وی با بیان اینكه این سازمان‌ها برگرفته از مردم هستند و وابستگی به نهادهای دولتی ندارند و به‌صورت خود جوش به فعالیت می‌پردازند، ادامه داد: باید از این نهادها حمایت شود تا در مسائلی که نهادهای دولتی توان حل آن‌ها را نداریم وارد میدان شده و فعالیت كنند.

کوشکی تأكید كرد: باید از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس پشتیبانی و از آن‌ها حمایت کرد چرا که آن‌ها می‌توانند در حوزه ایثار و شهادت نقش‌آفرین باشند و نقش آن‌ها نیز کلیدی است و عموم مردم نیز بسیار راحت‌تر می‌توانند با این سازمان‌ها ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: این اداره‌کل در نظر دارد از تمامی سازمان‌های مردم نهاد دارای مجوز رسمی حمایت کند تا بتوانند در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت قدم‌های ارزشمندی را برداشته و تلاش کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در جهت بهبود فعالیت‌های این سازمان‌ها باید کمیته‌های مختلفی در حوزه‌های فعالیت آن‌ها و با عضویت خود اعضای سازمان‌ها تشکیل شود تا مشکلات پیشروی این سازمان‌ها برطرف شود و در جهت انجام فعالیت‌ها دغدغه نداشته باشند.

کوشکی گفت: در نظر داریم در تمامی شهرستان‌های استان یک سازمان مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس داشته باشیم تا مشکلات و مسائل حوزه دفاع مقدس را در شهرستان‌ها پیگیری كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها