بیست‌ و نهمین نشریه تحلیلی - راهبردی "بصائر" توسط معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور چاپ و برای اعضای این سازمان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۴۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشریه تحلیلی - راهبردی بصائر با هدف بررسی و اطلاع رسانی آخرین تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین الملل توسط معاونت بررسی و تحلیل این سازمان چاپ و منتشر شد.

این نشریه با هدف دسترسی استادان بسیجی به آخرین اخبار ایران و جهان، روزهای چهارشنبه هر هفته در اختیار شورای مرکزی بسیج اساتید، مسئولان و جانشینان استان‌ها، مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ گزیده‌ای از بیانات حضرت امام خمینی (ره)، گزیده‌ای از بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خبرها و نکته‌ها، رویدادهای سیاسی و بین‌الملل، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، رویدادهای اقتصادی، یادداشت‌ها و گزارش تحلیلی ازجمله رئوس مطالب مطرح شده در بیست و نهمین خبرنامه بصائر است.

 

چاپ و انتشار بیست‌ و نهمین نشریه تحلیلی – راهبردی

 

در بخشی از تحلیل اقتصادی بیست و نهمین شماره از بصائر آمده است:

 

بیانیه مشترک سازمان استاندارد گمرک و وزارت کشاورزی درباره ذرت های آلوده

 

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی استاندارد، در بیانیه مشترک این سازمان با گمرک جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی درباره ذرت‌های آلوده آمده است:

پیرو انتشار اخبار متناقض درباره ورود ذرت‌های آلوده به هموطنان گرامی اطمینان می‌دهیم کیفیت و سلامت ۳۵۰ هزار تن ذرت قبل از ورود به کشور را سه مرجع نظارتی سازمان ملی استاندارد ایران، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی پایش و تایید کرده‌اند و سپس مجوزهای لازم برای ترخیص صادر شده است. لذا مصرف کنندگان محترم نسبت به سلامت ذرت‌ها و محصولات تهیه شده از این محموله هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

در ادامه این بیانیه مشترک آمده است:  تاکید می‌شود برای ذرت‌هایی که  آلودگی آن در آزمایشگاه‌های متعدد به اثبات رسیده، مجوز ورود به کشور صادر نشده و از ترخیص آنها ممانعت به عمل آمده است. بدیهی است، برای ارکان مختلف دولت، همواره سلامت و ایمنی مواد غذایی جامعه در اولویت قرار دارد.

ارسال نظرات