خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
پاسداران ناحیه کازرون با امام جمعه جدید دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۳۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در نشست فرماندهان و مسولان بسیج این شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصباحی، امام جمعه جدید کازرون اظهار داشت: شهرستان کازرون یک شهرستان پرافتخار است و مهمترین این افتخارات، اهدای ١٣٠٠شهید به انقلاب اسلامی است.

وی گفت: سالهای سال از نعمت نماز جمعه برخوردار بودیم، اما این نعمت را نمی شناختیم. امروز باید خدا را شاکر باشیم که مجموعه سپاه هیچگاه برای این فریضه الهی  کم نگذاشته است.

افشاریان با ذکر یاد و خاطره‌ای از شهید خرسند، گفت: اگر در دوسال گذشته اتفاقات خاص شهرستان رخ نمیداد، با همراهی امام جمعه در مسایل مختلف می توانستیم در اوج قرار بگیریم.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه کازرون، باگذشت مدت َطولانی بیش از ۵ماه، بالاخره خلاء امام جمعه شهرستان پر شد، اگرچه در این برهه، ائمه جمعه موقت، برای شهرستان کم نگذاشتند.

وی تصریح کرد: در رابطه با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصباحی این کافی است که هرکسی با ایشان کار کرده و یا مرتبط بوده، اخلاق مداری ایشان را شاخصه رفتاری ایشان می دانند.

افشاریان با بیان اینکه جوانگرایی، توجه به محرومین و مستعضفین، توجه به مسایل تربیتی، کار تشکیلاتی، ساده زیستی، وحدت محوری از دیگر خصوصیات ایشان است اظهار داشت: حجت‌الاسلام صباحی غیر بومی نیستند چون ایشان در کازرون زندگی کرده‌اند، این شهرستان را می شناسند و در دوران حضور در خرامه نیز در ارتباط با شهرستان کازرون بوده اند.

وی گفت: شهرستان کازرون با سوابق عالی که دارد، در مسایل مختلف از جمله وحدت بایستی مشکلاتش را مرتفع کند.

فرمانده سپاه کازرون ادامه داد: در حوزه فرهنگ، نیازسنجی لازم است. در کنار هم قراردادن مجموعه‌های فرهنگی به عنوان اعضای یک پازل نیز لازمه وحدت و تاثیرگذاری است.کادر سازی نیز در ادامه باید به عنوان دیگر اولویت فرارگیرد.

وی با تصریح بر اینکه در راس قرارگرفتن امام جمعه، به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی نیز از مطالبات رهبر معظم انقلاب است تأکید کرد: در کنار هم اندیشی، مشورت، کلام پایانی بایستی کلام امام جمعه محترم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها