مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی:

دشمن با تضعیف معنویت درصدد وارد کردن ضربه به انقلاب و نظام است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی بیان کرد: دشمنان ما تهی از دنیای معنوی هستند لذا درصدد هستند معنویت و نگاه معنوی جامعه ما را تضعیف کنند و از این طریق به انقلاب ما هجمه وارد کنند.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۳۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی در همایش تجلیل از ایثارگران و جانبازان طلاب و روحانیون استان در مشهد اظهار کرد: ما در حرکت‌های تقویت کننده نظام باید پیشرو باشیم.عمده مشکلی که جهان بشریت دچار آن شده است  نگاه مادی به دنیاست و اگر در جاهایی جامعه  دینی و انقلابی ایران با مشکلی روبرو شد به دلیل  تاثیرپذیری از این نگاه است.
 
وی تاکید کرد: دشمنان ما تهی از دنیای معنوی هستند لذا درصدد هستند معنویت و نگاه معنوی جامعه ما را تضعیف کنند و از این طریق به انقلاب ما هجمه وارد کنند.
 
مسئول تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در مشهد تداوم راه شهدا را یکی از راه‌های تعمیق و توسعه معنویت در جامعه عنوان کرد و افزود: جوامع دیگر از این سرمایه بزرگ معنوی تهی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) با انقلابی که کرد بعثتی در جامعه ایجاد کرد و  طلاب و روحانیون این باور را در جامعه تعمیق بخشیدند و این معنویت آنقدر در بین مردم پیش رفت که بچه سیزده ساله خودش را زیر تانک متجاوز انداخت و حیات ابدی را برای خود خریداری کرد.

حسینی بیان کرد: هر چه توفیق داشتیم در سایه باور و اعتقاداتمان بوده است. دشمن می‌خواهد این باور را تضعیف کند و روحانیون و علما رسالتشان این است که این اعتقاد و باور را ماندگار کنند. اگر شهدا رفتند و مجاهدین  و جانبازان سرمایه عمرشان را گذاشتند از ما خواستند پاسدار این راه باشیم و این باور را ریشه دار‌تر کنیم.

وی تصریح کرد: کسانی هستند که امروز به برکت خون شهدا بر مسند نشستند اما متاسفانه کار‌هایی می‌کنند که خروجی آن تضعیف این باور است. امروز ما در سایه این باور حرفی نو برای دنیا داریم.

مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی اظهار کرد: مخالفان ما اصرار  دارند دنیا را جهان حیوانی و مادی معرفی کنند و این سیر قهقرایی را برای انسان، یک تمدن عنوان می‌کنند. در حقیقت این افراد متحجر هستند و از تمدن بویی نبردند. در بینش الهی و معاد و معنویت نمی‌شود از عدالت خواهی و خیرخواهی صرف نظر کرد ولی در بینش مادی گرایی امور انسانی دیده نمی‌شود.

وی افزود: آنان معتقدند باید وارد اموری شد که در چارچوب دنیای مادی است و در مقابل اگر ما در مقابل ظلم ظالم نمی‌توانیم سکوت کنیم  به خاطر باورمان به معاد است و بسیج وظیفه دارد که از این باور  پاسداری کند. 

حسینی حضور در صحنه را نیاز جامعه دانست و گفت: بر اساس این باور و ایمان باید در صحنه حضور داشته باشیم و متزلزل نشویم تا مبادا دشمن ضربه‌ای وارد کند. اگر اطراف ائمه اطهار ما خالی شد معلول این بی تعهدی بوده است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار