خبرهای داغ:
صورت گرفت:

دیدار هيات رييسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان با فرماندار شهرستان قزوین

هيات رييسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با محمد شفیعی ها فرماندار شهرستان قزوین دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۸۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ برین معاون اجرايي سپاه استان و جانشين قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، بهمراه مسئولين کارگروه های زیرساخت و عمران ، فرهنگی-اجتماعی ، اقتصاد و اشتغال ، تعلیم و تربیت و سلامت این قرارگاه با محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این دیدار مسولین کارگروه های قرارگاه گزارشی از اقدات انجام گرفته در روستاهای هدف قرارگاه ارائه کردند و در خصوص موانع و مشکلات موجود در روستاها بحث و تبادل نظر کردند‌.

شفیعی در این جلسه اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین تفکرات مديريت انقلابی ، بسیجی و جهادی را در جامعه تبیین می نماید. زمانی رزمندگان در جنگ تحمیلی با سنین متفاوت برای دفاع از ناموس و وطن در جبهه ها میجنگیدند و هم اکنون این جمع جوان در جبهه جنگ اقتصادی برای حفظ خانواده ها در روستاها با افزایش رونق معیشت ، رفاه و آبادانی مردم در حوزه های تربیتی ، سلامت ، فرهنگی ، اشتغال و عمران بصورت علمی و دانش محور گام های موثری برمیدارید که موجب شادی روستاییان می شود.

فرماندار شهرستان قزوین بیان کرد: در اولین فرصت جلسه ای با حضور مدیران استانی و شهرستانی مرتبط با موضوعات و اهداف قرارگاه ، تشکیل می دهیم و امیدواریم بتوانیم در جهت تسریع در امر خدمت رسانی این قرارگاه گام های موثری برداریم.

وی در خاتمه در رابطه با تعیین مکانی جهت استقرار روحانیون در روستاها خاطر نشان کرد: با شناسایی اماکن بلااستفاده در روستاها میتوان جهت بازسازی و تکمیل آن اقداماتی انجام و اماکن مورد نظر را بعنوان خانه عالم به بهره برداری رساند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار