خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه کربلای سپاه گفت: حدود ۱۰ سال است که کار محرومیت‌زدایی در استان خوزستان را شروع کردیم و کارهای بسیار بزرگی انجام داده ایم
کد خبر: ۹۱۸۹۵۴۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، سردار سرتیپ پاسدار ‌احمد خادم سید‌الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در مراسم اهداء 50 قلم جهیزیه به زوجین نیازمند در دزفول‌ اظهار داشت: در بحث اشتغال زایی، لایروبی انهار و مسکن کارهای بزرگی در قرارگاه کربلا انجام شده است.

وی افزود: در زمینه‌هایی از جمله ایجاد شغل، چه در دام‌سبک و چه در دام‌سنگین، ایجاد شغل برای جوانان انجام شده، این وظیفه ماست که در ارتباط با خدمات رسانی به مردم عزیز کوشا باشیم.

سردار خادم سید‌الشهدا افزود: در خصوص موضوع درمان حدود 100 هزار نفر، 10 هزار نفر عمل جراحی انجام و به 5 هزار نفر عینک اهداء شده‌ است.

فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرزندآوری گفت: زوجین جوان ان‌شاالله به این امر اهتمام داشته باشند، دنیای غرب به دنبال این است که نقش مادر در خانواده را کم رنگ کند تا مادر محور خانواده نباشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از ازدواج بقای نسل است گفت: سفارش مقام معظم رهبری فرزندآوری است، کشور ما کشور پهناوری است و جمهوری اسلامی به فرزند نیاز دارد که از این کشور و میراث کشور محافظت کنند.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدا در دوران جنگ تحمیلی گفت: اگر ما جوانان سلحشوری در همین شهرهای دزفول اندیمشک شوش که با شجاعت نداشتیم چه کسی می خواست از ما محافظت کند.

سردار خادم سید‌الشهدا مهربانی، پاکدامنی، فروتنی، رعایت حجاب، پرورش فرزندان و حسن خلق از مواردی است که باید به آنها توجه کرد.

در این مراسم به 50 زوج جوان نیازمند از شهرهای اندیمشک، دزفول و شوش 12 قلم جهیزیه شامل کالاهای اساسی ازجمله یخچال، اجاق گاز، کولر، فرش و غیره توسط قرارگاه نیروی زمینی سپاه پاسداران اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها