مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه به نقش بسیج در جامعه امروزی اشاره و فعالیت های بسیج را در راستای اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بسیجی همیشه زنده است، چراکه این تفکر برگرفته از آیین اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۰۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جلسه هفته بسیج سپاه مراغه،  ماموریت های بسیج و اجرای قانون اسلامیت نظام در درون سازمان را برابر ابلاغیه ها داخلی توصیف کرد و گفت: هر وقت که نظام اسلامی به حضور بسیجیان نیاز داشته، با اخلاص و حضور به موقع بسیجیان روبرو شده است و ماموریت ها را به نحو احسن انجام داده است .

وی افزود: استکبار جهانی از قدرت و حضور بسیج در عرصه های مختلف در هراسان است و خواب و آرامش ندارد.

حجت الاسلام طالعی تاکید کرد: ما باید با برنامه‌ریزی صحیح ظرفیت‌های گسترده بسیج در کشور را تقویت کنیم تا بتوانیم مشکلات جامعه را با این ظرفیت منحصر به فرد برطرف بر طرف کنیم.

وی بسیج را یکی از ابداعات امام راحل (ره) در اوایل انقلاب بر شمرد و اظهارداشت: بسیج بهترین امنیت را برای کشور به ارمغان اورد ، به گونه‌ای که امروزه بسیاری از کشورهای دوست و همسایه با الگوگیری از بسیج توانستند امنیت را به کشورهای خود برگردانند.

حجت الاسلام طالعی بسیج یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج باید روحیه تدافعی، تهاجمی و اخلاقی داشته با شد بطوری که بسیج باید پلیس اخلاقی جامعه باشد.

وی انقلابی بودن و تشکیلاتی عمل کردن را از ارکان بسیج بر شمرد و ادامه داد: باید منویات و فرامین رهبری در جامعه به خصوص در بسیج تبین شود چرا که رمز موفقیت های بسیج در فرامین رهبری است.

ارسال نظرات