مراسم اختتامیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان قرچک با حضور زائران شهدا، مسئولین اجرایی، راویان و خادمین شهدا در حسینیه شهدا قرارگاه کربلا واقع در شهر کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۰۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج تهران بزرگ ، کاروان راهیان نور شهرستان قرچک در سفر به مناطق عملیاتی غرب کشور در شهر کرمانشاه از یادمان های قصر شیرین، شهید بهشتی، بازی دراز و مرصاد دیدن کرده و در رزمایش شبانه پادگان توحید شرکت کردند.

 غلامرضا نجفی جانشین فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک در مورد جایگاه شهدا ، سبک زندگی شهدا و تاثیری که یاد آنها در زندگی ما دارند صحبت کرد.

وی با  تقدیر از عوامل اجرایی  و همکاری دانش آموزان، تاکید کرد: همه ما بویژه شما دانش آموزان باید رهرو شهدا باشید تا بتوانید نقش مهمی در گام دوم انقلاب ایفا کنید.

در ادامه این مراسم، مدیحه سرایی و برنامه های فرهنگی اجرا شد.

در پایان از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و تربیتی، حجاب، نماز و کتابخوانی که در طول اردو برگزار شد، با تقدیم هدایایی تقدیر بعمل آمد. 

قابل ذکر است: در نظر سنجی که از دانش آموزان، به عمل آمد، از این سفر روحانی بسیار خشنود بوده و اظهار داشتند که این سفر معنوی تاثیرات مثبتی در روحیه و نگاه اعتقادی آنها داشته است.

 

 

 

ارسال نظرات