به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام ابراهیم قاسمی رئیس بنیاد مهدویت شهرستان زرند از برگزاری برنامه های متنوع مهدوی طی این هفته به مدت 5 شب در مساجد زرند خبرداد .
کد خبر: ۹۱۸۹۴۹۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت الاسلام ابراهیم قاسمی رئیس بنیاد مهدویت شهرستان زرند گفت:: برنامه‌های متنوع مهدوی طی این هفته به مدت ۵ شب در مساجد زرند برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام “ابراهیم قاسمی” با اشاره به اینکه مهدویت تمام عصاره اسلام است، بیان کرد: طی این هفته ۵ جشن در مساجد زرند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نماز جمعه روز گذشته نیز جشنی مهدوی برگزار شد، گفت: برگزاری دعای ندبه، نواختن زنگ مهدویت و برگزاری مسابقات مقاله و برشور هفتگانه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از دیگر ویژه برنامه‌هایی هستند که در این هفته اجرا شد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه زرند به عنوان شهر مهدویت در سطح کشور مطرح شده است، تصریح داشت: از ابتدای سال جاری نیز ویژه برنامه‌هایی مهدوی از جمله برگزاری کاروان‌های شادی برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه مردم باید برای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تمام توان خود را بگذارند و کمک‌هایی در همین راستا به بنیاد مهدویت این شهرستان بکنند، ادامه داد: شهرستان زرند شهرستانی انقلابی و مهدوی است و در همین راستا باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا قدم‌هایی کوچیک و بزرگ برای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برداریم.

وی به روایتی از امام صادق (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اشاره کرد و بیان داشت”: هر کس یک قدم برای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بردارد مثل قدم گذاشتن در رکاب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌باشد.
                                                                                                                        خبرنگار حمید رضا قنبر زهی 
ارسال نظرات