خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اعزام ۱۳۰ دانش‌آموز شهرستان کبودراهنگ به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۸۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

اعزام ۱۳۰ دانش‌آموز کبودراهنگی به اردوهای راهیان نورسرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: بیش از ۱۳۰ دانش‌آموز دختر دوره دوم متوسطه طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان راهی سرزمین‌های نور شدند.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان دختر در مرحله اول این برنامه افزود: در این مرحله دانش‌آموزان دختر مدارس شهر کبودراهنگ به همراه دانش آموزان بخش گل تپه به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: تا پایان سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدون بیش از یک هزار دانش‌آموز کبودراهنگی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.
 
وی با اشاره به مدت زمان حضور دانش‌آموزان در این سفر معنوی بیان کرد: مدت حضور دانش‌آموران همانند سال‌های گذشته در این سفر معنوی در منطقه عملیاتی غرب کشور دو روزه و در مناطق عملیاتی جنوب کشور چهار روزه است.

بداغی حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی را مهم دانست و گفت: با توجه به فرهنگ زنده نگه داشتن یاد شهدا این سفرها زمینه‌ساز فرهنگ عاشورایی و شهادت در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد:امروز کبودراهنگ به ویژه مادران زینبی در این شهرستان افتخار دارند که با تقدیم بیش از ۶۴۱ شهید به انقلاب اسلامی نقشی کلیدی در ماندگاری فرهنگ عاشورا و شهادت در جامعه داشته‌اند و ادامه پیروی از سیره ولایت و شهدا تا انقلاب مهدی (عج) در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات