در دانشگاه دفاع ملی برگزار می‌شود:
اولین همایش ملی حکمرانی در راستای تحقق حکمرانی متعالی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دفاع ملی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۲۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی در نظر دارد در راستای تحقق حکمرانی متعالی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به برگزاری اولین همایش ملی حکمرانی نماید.

به گفته دبیر اجرایی این همایش؛ اولین همایش ملی حکمرانی شامل چهار محور اصلی توصیف و تحلیل حکمرانی در گام اول انقلاب اسلامی، تبیین نظری حکمرانی اسلامی، الزامات تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و آموزش و ترویج حکمرانی است که به غیر از این اهداف اصلی، ۱۴ هدف فرعی نیز برای آن پیش‌بینی شده است.

اولین همایش ملّی حکمرانی

دکتر محمدرضا جمشیدی، دبیر اجرایی اولین همایش ملی حکمرانی با اشاره به اینکه درباره بیانیه گام دوم و دستاورد‌های نظام حکومتی الگو، کارگاهی نیز پیش‌بینی شده است، گفت: برای برگزاری این همایش تعداد ۱۳ نشست تخصصی (پنل) در نظر گرفته شده که از جمله می‌توان به پنل حکمرانی اطلاعات مکانی و آمایش سرزمینی، ورزش و امور جوانان، حکمرانی در مناطق آزاد، تجاری و صنعتی، آموزش حکمرانی، شاخص‌های کارگزاران در جمهوری اسلامی، راهبرد‌های حکمرانی و مبانی نظری حکمرانی اشاره کرد که به ترتیب توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح، وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، سازمان مناطق آزاد، دانشگاه صنعتی شریف، مرکز امامت سپاه، سازمان بسیج اساتید و دانشگاه امام صادق (ع) اجرا می‌شوند.

دبیر اجرایی اولین همایش ملی حکمرانی سپس درباره سخنرانان افتتاحیه و اختامیه همایش نیز گفت: در مراسم افتتاحیه، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، یکی از رؤسای قوا و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ایراد سخن می‌پردازند و در مراسم اختتامیه هم مجدداً یکی از مقامات کشوری مطالبی را بیان خواهد کرد.

دکتر جمشیدی عنوان کرد: این همایش که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود، در تلاش است تا آورده‌ای برای نسل‌های بعدی حکمرانان در نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد تا در مسیر گام دوم بهتر و سریع‌تر پیش بروند.

گفتنی است اولین همایش ملی حکمرانی با حضور پژوهشگران و صاحب‌نظران این حوزه، روز دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه ۹۸  در دانشگاه دفاع ملی واقع در ضلع شمالی بزرگراه شهید بابایی بعد از خیابان هنگام ، برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با  شماره تماس ۲۲۷۷۳۱۳۷-۰۲۱ با دبیرخانه همایش تماس برقرار نموده و یا به سایت همایش به آدرس http://hokmrani.conference.sndu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

ارسال نظرات