فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان:

آمادگی سپاه برای کمک به شهرداری بندرعباس در مشکلات شهری

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان ضمن اعلام مطالبات خود از شهرداری بندرعباس برای برگزاری کنگره ملی شهدا گفت: مجموعه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان آمادگی کامل برای مشارکت با شهرداری در حل مشکلات شهری را دارد.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۱۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری صبح امروز در یک صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: اقشار بسیج سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان این آمادگی را دارند که بدون هیچ چشم‌داشت و نگاه درآمدی به شهرداری بندرعباس کمک کند.

وی ادامه داد: در جلسه با قرارگاه خاتم الانبیاء این درخواست را مطرح کردیم که استان هرمزگان را به صورت ویژه ببینند زیرا محرومیتی در استان وجود داردو فرمانده این قرارگاه قول حمایت صد درصدی داد.

سالاری افزود: همه استان‌ها از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء استفاده می‌کنند و ما هم باید بهره ببریم، هر زمان که اعضای شورا صلاح بدانند می‌توانیم از فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء دعوت کنیم و به موضوعات مورد نیاز بپردازیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تاکید کرد: کنگره ملی شهدای هرمزگان ۲۰ سال پیش برگزار شده است و شاید بعد از امسال تا ۲۰ سال این توفیق را نداشته باشیم و ظرفیت خوبی است برای معرفی استان زیرا میهمانان از سراسر کشور حضور پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: نقش شهدای هرمزگان در دفاع مقدس بی بدیل بوده است بالاخص در سنگربانی از خلیج فارس که شهدای فراوانی را تقدیم کرده ایم و استان هرمزگان از مفاخر شهدای کشور است.

سالاری ابراز داشت: شهدای ایرباس به عنوان یک سند بین المللی در دست ما است و باید از این فرصت بهره ببریم تا شهدا را به همگان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد بیان کرد: اجلاسیه ملی شهدا از اول دی ماه آغاز و از یک تا ۵ دی ماه ادامه خواهد داشت و برنامه‌های فراوانی در دل کنگره گنجانده شده است که توجه به طبیعت و محرومیت‌زدایی از آن جمله است.

وی ادامه داد: بنا است به نیت ۱۵۰۰ شهید هرمزگان، اقداماتی از قبیل اجرای ۱۵۰۰ طرح محرومیت زدایی، تقبل سرپرستی ۱۵۰۰ نفر از محرومین، واگذاری ۱۵۰۰جهیزیه به زوج‌های جوان و کاشت ۱۵۰۰ درخت انجام شود.

سالاری بیان کرد: آماده سازی محل اجلاسیه که قرار شده است در مسجد جامع بندرعباس انجام شود نیز یکی از کارهای مهم است و نیاز به کمک بیشتر شهرداری است.

فرمانده سپاه امام سجاد تاکید کرد: از ظرفیت اتوبوس‌ها برای حضور دانش آموزان در اجلاسیه و بازدید از نمایشگاهی که قرار است تاریخ اسلام را روایت کند باید استفاده شود چنانچه بنا بر این گذاشته شده است که طبق تفاهم نامه با آموزش و پرورش اکثر دانش آموزان از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی عنوان کرد: ما حداقل ۱۳۰۰ خانواده شهید را باید به کنگره بیاوریم و نیاز است تاکسی رانی بندرعباس نیز با ما همکاری لازم را داشته باشد.

سالاری ابراز داشت: مطالبه دیگر ما این است که نامگذاری خیابان‌ها به اسم شهدا و افتتاح حداقل یک یا دو پروژه در روزهای کنگره انجام شود زیرا خانواده‌های شهدا گلایه مند هستند که عکسی از شهدا در خیابان‌ها نیست و اگر هم هست رنگ آن رفته که نیاز است تمثال مبارک شهدا در طرح جدید تر و زیباتری طراحی شود و تمثال آن‌ها در شهر نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان صد درصد آماده است هر کجا که می‌بینید کاری نیمه تمام بوده و بر روی زمین مانده است در انجام آن به کمک شهرداری بیاید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار