خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در نشست شورای اداری گفت: امروزه بسیج برای جوانان ما شورآفرین، برای دوستان غرور آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.
کد خبر: ۹۱۸۹۴۰۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

 سرهنگ احسان کریمپور گفت: امروز بسیج برای تمام آزادگان جهان به عنوان سمبل و نماد مقاومت محسوب می شود.
وی گفت: لذا ما در هفته بسیج به دنبال این هستیم تا این ارزش‌ها را گرامی بداریم و از همه عزیزان درخواست می کنیم با توجه به اینکه امسال سالگرد ۴۰ سالگی بسیج است، انتظار داریم که ویژه تر از سالهای گذشته پای کار باشند.
سرهنگ احسان کریمپور افزود: امروزه مقاومت بسیاری از کشورها و موفقیت های نظام اسلامی مرهون تفکر بسیجی است،
هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای است برای زنده نگهداشتن ارزش ها و روحیه بسیجی است.
وی افزود: امسال عنوان شعار محوری در سال ۹۸ بسیج ۴۰ سال خدمت جهاد و شهادت است
در هفته بسیج امسال ما بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح ناحیه مقاومت کانونهای بسیج حوزه های محلات و پایگاههای مقاومت داریم.

سرهنگ کریمپور افزود: وجود با برکت هزار شهید در اندیمشک و نمادهایی مثل چهار آذر و شش مهر، و همچنین وجود هفت پادگان از دوران دفاع مقدس، بیمارستان شهید کلانتری، معراج شهدای اندیمشک و.... به عنوان نقاط قوت اندیمشک در دوران دفاع مقدس محسوب و برگ زرینی در تاریخ اندیمشک را رقم زده است.
امروزه اندیمشک بدون واژه دفاع مقدس مفهوم خاصی ندارد
وی در بخش دیگری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: هر کس که در دل برای سرنوشت خود، سرنوشت این ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است ،،آن کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزشی قائل است و در این راه قدمی بردارد او بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: رژه خودرویی و موتوری، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای بسیج، نشست های بصیرتی یا سبک زندگی اسلامی، پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی، صبحگاه مشترک و دانش آموزی، برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و اجرای طرح ویزیت رایگان با حضور پزشکان بسیجی از جمله برنامه‌های هفته بسیج می باشد.
وی افزود: اما اصلی ترین برنامه ما در روز ۵ آذر در مرکز استان خواهد بود، تحت عنوان شکوه مقاومت اجتماع ۱۵ هزار نفری از بسیجیان را خواهیم داشت .
وی در پایان گفت: اجرای همه این برنامه ها قطعاً پشتیبانی و همکاری ادارات و بسیج آنها را نیاز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها