مسئول اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج):

2 هزار دانش آموز دختر زنجانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

مسئول اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) از اعزام 2 هزار دانش آموز دختر زنجانی به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۹۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

رسول اکبری مسئول اردویی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری از سوی معاونت اردویی گردشگری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های این معاونت برگزاری برنامه راهیان نور است، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه در هر فصل انجام می‌شود.

اکبری با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور نقش موثری در بازشناسی ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان قشر جوان جامعه می‌شود، ادامه داد:هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نوربه مناطق عملیاتی آشنایی با زندگی شهدا، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و شهادت است.

این مسئول از آغاز اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور خبر داد و گفت: اعزام دانش آموزان دختر از ۲۵ آبان ماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که برای پاسداشت دفاع مقدس اجرا می‌شود، پروژه راهیان نور است ادامه داد: طی این برنامه دانش آموزان از مناطق جنگی بازدید می‌کنند و توسط روایتگران در جریان وقایعی که در آن سرزمین‌ها رخ داده قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام میشوند افزود: این اردو در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس از تاریخ ۲۵ آبان لغایت ۸ آذر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مسئول اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) گفت: دانش آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی یادمان‌های مرصاد، موزه جنگ کرمانشاه و شهدای گمنام طاق بستان بازدید می‌کنند.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی، اجرای رزمایش زنده، نشست‌های بصیرت افزایی و روشنگری برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار