خبرهای داغ:
مسئول بهداری سپاه آذربایجان شرقی گفت: تیم روانشناسی بهداری سپاه استان آذربایجان شرقی نیز از روز گذشته در مناطق آسیب دیده مستقر شده است.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۸۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

مهدی زینالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: برابر اعلام مدیریت بحران ناحیه، بهداری سپاه میانه با تمام امکانات در روستای ورنکش حاضر شده است. از روز جمعه، یک اکیپ مجهز از بهداری سپاه عاشورا به ما ملحق و کار مداوای مصدومان آغاز شده است.
وی افزود: بیشترین مراجعه‌ای که به بهداری مستقر در روستای ورنکش انجام شده، به خاطر بحث سرماخوردگی بوده است. به هر حال مردم در این شرایط بیشتر در خارج از منازل‌شان به سر می‌برند و به همین خاطر، دجار سرماخوردگی شده‌‎اند.
مسئول بهداری ناحیه میانه خبر از اعزام برخی بیماران از روستای ورنکش به شهرستان میانه را داد و گفت: سه مریض بدحال روز گذشته (شنبه) با اورژانس هوایی به بیمارستانی در میانه منتقل شدند. یک پیرمرد 84 که از زلزله ترسیده بود ومشکل قلبی داشت، به همراه دو نفری که ضربه به سرشان وارد شده و خون‌ریزی داشتند، به میانه اعزام شدند.

روان‌شناسان این تیم پزشکی، علاوه بر ارائه خدمات درمانی روان‌شناسی برای مراجعه کنندگان، به صورت خانه به خانه نیز اقداماتی در راستای کاهش مشکلات روحی ناشی از زلزله برای مردم مناطق آسیب دیده ارائه می‌دهند.

بامداد جمعه زلزله نسبتاً شدیدی در شهرستان میانه آذربایجان شرقی اتفاق افتاد و خساراتی به برخی از روستاهای این منطقه وارد شد.
یکی از مناطقی که بیشترین آسیب را در این زلزله دیده، روستای ورنکش میانه است که گروه‌های امدادی از ساعات اولیه در این روستا مستقر شده‌اند.

ارسال نظرات