فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان:

اصناف و بازاریان، رزمندگان جنگ اقتصادی هستند

فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز اصناف و بازاریان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند که معیشت مردم را در بازار رقم می زنند.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۷۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

فرمانده تیپ مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان: در چهارمین یادواره شهدای اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته وحدت گفت: در برجی از جا‌ها وحدت از توحید مهم‌تر است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر این مطلب که وحدت به معنای روگردانی اهل سنت و شیعه از اعتقاداتشان نیست، افزود: معنای وحدت اتفاق نظر و امت واحده بودن است.

سردار ابراهیمی آتانی ادامه داد: امروز اصناف و بازاریان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند که معیشت مردم را در بازار رقم می‌زنند.

فرمانده تیپ مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی با تاکید بر این نکته که اگر رزمندگان اصناف در این برحه از زمان، چون دفاع مقدس پای کار باشند و انجام وظیفه کنند دنیای استکبار را زودتر از دوران دفاع مقدی به زانو در خواهند آورد اظهار داشت: برای گسترش یک نهضت و یک فکر در جامعه امروزی نیازمند شخصیتی، چون حضرت خدیجه هستیم و اگر قرار باشد این نهضت در دنیا رشد و نمو پیدا کند باید خدیجه گونه حرکت کنیم.

این مسئول زمان شناسی و بصیرت را از ویژگی‌های مهم شهدا برشمرد و بیان کرد: زمان شناسی باعث شده که فرهنگ عاشورا تا به امروز زنده بماند و هر سال بر تداوم راه تلاش بیشتری صورت گبرد.

سردار آتانی افزود: امروز بصیرت شهدا راه پیمایی اربعین را به یک حرکت عظیم و نماد مقابله با ظلم تبدیل کرده است با دارا بودن بصیرت می‌توان با وحدت در دنیا حرف زد لذا مرجعیت بصیرت ولایت است و این دو در کنار هم عامل پیروزی در برابر دشمنان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار