خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در برهه کنونی ضروری است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۶۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در برهه کنونی ضروری است چرا که موجب اشاعه امید و نشاط در جامعه می‌شود.

وی بر لزوم بررسی دستاوردها و موفقیت‌ها در همه زمینه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: گام برداشتن در این زمینه به معنای واقعی کلمه ضروری است، بنابراین باید در راستای تدارک برنامه‌های اثرگذار و مستمر در این راستا اهتمام ورزید.

این مسوول بر لزوم گسترش امیدآفرینی و نشاط در جامعه تاکید کرد و افزود: این مهم از ضرورت‌های امروز جامعه می‌باشد، بنابراین فعالان رسانه‌ای و فرهنگی باید در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

فرمانده سپاه شهدای استان بر لزوم انعکاس دستاوردها و موفقیت‌ها در چهل سال بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و ادامه داد: در این صورت در جامعه نگرش مثبت و سازنده‌ای نسبت به آینده ایجاد می‌شود.

شهسواری با اشاره به اینکه رزمایش باشکوه الی‌بیت‌المقدس را با حضور گردان‌های کوثر و بیت‌المقدس در استان برگزار کردیم، گفت: این قبیل رویدادها در نشاط‌آفرینی، تقویت روحیه وحدت و همدلی تاثیر زیادی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات