مراسم توديع و معارفه مسئول بسيج دانشجويی دانشکده فنی و حرفه ای کوثر شهرستان سیرجان با حضور جمعی از مسئولین مربوطه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۵۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان مراسم توديع و معارفه مسئول بسيج دانشجويی دانشکده فنی و حرفه ای کوثر شهرستان سیرجان با حضورریاست و معاونین دانشکده و مسئول بسيج دانشجويی شهرستان سیرجان و معاونت فضای مجازی ناحیه بسيج سپاه شهرستان سیرجان برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر با بیان اینکه مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشکده تعامل خوبی با مسئولان دانشکده داشت، ابراز امیدواری کرد: بسیج دانشجویی این دانشکده خوشنام تر و قوی تر از گذشته به فعالیت های خود ادامه دهد و بدانند مسئولان دانشکده ه هم در کنار آنها قرار دارند.

 بارانی با بیان اینکه بسیج یک قشر سرآمد است، ادامه داد: کار بسیج دانشجویی ارزشی و ماندگار است و برای حفاظت از آرمان های نظام و انقلاب فعالیت می کند.


ریئس دانشکده فنی و حرفه ای کوثر شهرستان سیرجان با اشاره به برخی ویژگی های بسیج دانشجویی دانشکده تصریح کرد: فعالیت خوب، جذب حداکثری و تعامل سازنده با مسئولان دانشکده و تشکل های دانشجویی از ویژگی های بسیج دانشجویی است.وی ضمن تشکر از زحمات مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشکده برای مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.در ادامه مسئول بسيج دانشجويی شهرستان سیرجان در این مراسم ضمن تبريك ایام ربیع الاول، بسيج دانشجويی را بازوی فرهنگی دانشگاه خوانده و بر دفاع از ارزش‌ها و مبانی اسلامی و بيداری در مقابله با جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام تأكيد كرد.


وی با اشاره به منويات مقام معظم رهبری در مورد بسيج دانشجويی، خواستار ايجاد محيطی تعاملی برای توليد علم و دانش و در كنار آن، دفاع از ارزش‌ها و مبانی اسلامی شده و خطاب به حاضران خاطرنشان كرد: بسيج دانشجويی وظيفه دارد تا با پيروی از منويات مقام معظم رهبری، ضمن تعامل با مسئولان دانشگاهی، با بهره‌گيری از رويكردهايی همچون قدرت جريان‌سازی، مطالبه‌گری، آرمان‌گرايی، استقلال از احزاب بيرونی، اخلاص و ... فضايی بيداركننده برای دانشجويان در مقابله با جنگ نرم ايجاد كرده و محيطی مطلوب برای توليد علم و دانش و در كنار آن، دفاع از ارز‌ش‌ها و مبانی اسلامی مهيا كند.


مسئول بسيج دانشجويی شهرستان سیرجان، تحقق اهدافی همچون شناسايی و جذب حداكثری دانشجويان مستعد و مكتبی در راستای تشكيل بسيج ده‌ها ميليونی، تربيت نيروهای متعهد و طراز انقلاب اسلامی در زمينه‌های سياسی، فرهنگی، علمی، مديريتی و پرورش نخبگان دانشجويی از طريق توسعه و تعميق توانمندی‌های اخلاقی، معرفتی، بصيرتی و مهارتی، شناسايی تهديدات نرم دشمن و مقابله هوشمندانه و همه‌‌جانبه با آن تلاش و مجاهدت در عرصه‌های مختلف علمی، خدمت‌رسانی و ترويج فرهنگ و تفكر بسيجی، به ميدان آوردن همه توانايی‌های خود در راه آرمان‌های نظام اسلامی و توجه به ويژگی‌های تشكل نظم‌يافته بسيج دانشجويی و تقويت انضباط سازمانی و ... را از جمله مهمترين اهداف مد نظر در بسيج دانشجويی برشمرد.


وی ابراز اميدواری كرد: اميد است تا با عنايات حضرت باريتعالی و تأسی از بيانات رهبر كبير انقلاب اسلامی(ره) و مقام معظم رهبری، با سازماندهی و انسجام افسران جوان جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن، علاوه بر انجام رسالت انقلابی و دانشجويی خود، در تحقق اهداف مذكور نيز مؤثر عمل كنيم.


علی سلیمی دریابیگی در پايان ضمن تقدير از خدمات ارزشمند خواهر فتاحی، مسئول سابق بسيج دانشجويی دانشکده فنی و حرفه ای کوثر شهرستان سیرجان و معرفی خواهر رفعتی به عنوان مسئول جديد بسيج دانشجويی اين واحد دانشگاهی، يادآور شد: بسيج يك تفكر، منش و فرهنگی است كه در آن توديع و وداع معنايی ندارد چراكه بسيجی همچون سربازی است كه پس از تفويض مسئوليت به سرباز ديگر، در قسمتی ديگر به ارائه خدمت و ادای وظيفه به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران خواهد پرداخت.


سرهنگ پاسدار محمد رضا شول،معاونت فضای مجازی ناحیه بسيج سپاه شهرستان سیرجان نيز در اين مراسم، ضمن تبريك ايام ربیع الاول، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری كه بسيج را مزرعه بی‌حصار خوانده‌اند، بر ايجاد فضا و بستر مناسب برای ورود كليه دانشجويان واحد به كشتی بسيج تأكيد كرده و خواستار ارتقای فرهنگ آگاهی‌های دينی و ارزش‌های اسلامی در جامعه شد.

درپایان از زحمات خواهر فتاحی مسئول سابق تشکر و خواهر فتاحی به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

ارسال نظرات