خبرهای داغ:
مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۳۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و دانشجویان بسیجی در محل نمازخانه دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد،در ابتدامسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش اظهار داشت:گفتمان ما امروز گفتمان استکبار ستیزی،استقامت،پایداری، و ارزش های انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) بیان داشت:همانطور که مقام معظم رهبری اصل و اساس بیانیه گام دوم انقلاب راایستادگی در مقابل دشمن می دانند و می فرمایند دشمن در 40 سال گذشته  بزرگترین هجمه ای که برملت داشته ایجاد روحیه یاس و ناامیدی و آن هم در قالب یک برنامه عظیم  بوده است، ماهم با پیروی کامل از بیانات مقام معظم رهبری نباید به دشمن اجازه دخالت را داده و باید با تمام قدرت در مقابل استکبار ایستاد.

وی در ادامه گفت:ما امروز با ایجاد روحیه امید بخشی در جامعه و تقویت آن می توانیم با قدرت بیشتر در مقابل فشار هایی که دشمن بر ما وارد می کند ایستادگی کرده و با ادامه دادن این مسیر شکست سختی را به دشمن وارد کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین زحمت کش افزود:یکی از مهمترین نشانه های امید بخشی در جامعه این است که برای مردم تبیین شود که رویش های انقلاب بیشتر از ریزش ها بوده و این که اصل و اساس این انقلاب برای حمایت از مظلومان  بوده و با تمام قدرت در راستای تحقق اهداف مردم جامعه گام بر می دارد.

حسین زحمت کش بیان داشت:ما جوانان پاک و شایسته ای داریم که در دنیا  نمونه بوده و مقام معظم رهبری هم تکیه زیادی بر این جوانان دارند و اگر شرایط مناسبی برای این جوانان فراهم شود ظرفیت جوانان ما چندین برابر افزایش خواهد یافت که با این وجود بسیاری از مشکلات مملکت حل خواهد شد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع)گفت:انقلاب اسلامی  ما پایدار ترین انقلاب می باشد که در همه عرصه ها به خوبی عمل کرده و با ثبات و پایداری به راه خود ادامه می دهد و به لطف همین انقلاب اسلامی ما دهها انتخابات برگزار کردیم که همه این ها از نشانه های به اوج رساندن مشارکت مردمی می باشد .

وی اظهار داشت:امروز تمام دنیا به نظام جمهوری اسلامی ایران احترام می گذارد چون می بیند که چطور مسیر موفقیت ها را پیش برده و خواهد برد واین که چگونه در برابر مستکبران ایستادگی کرده واز ارزش ها نظام به خوبی دفاع کرده است.

در پایان این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ضمن معرفی حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی صداقتی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی افزود:بسیج دانشجویی یکی از موثرترین اقشار بوده و هست و امروز بر کسی پوشیده نیست نقش بسیج دانشجویی در اقتصاد،اجتماع وفرهنگ کشور که با تلاش مسئولین  مربوطه بخصوص در حوزه دانشگاههابا تربیت دانشجوی انقلابی می توانیم گامهای بزرگتری را در جهت رسیدن کشور به مراتب بالاتر برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها