خبرهای داغ:
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد :
مجمع خیرین ازدواج در قزوین به منظور کمک به جوانان برای تشکیل خانواده و رفع مشکلات آنها راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۱۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اظهار کرد: با توجه به کاهش آمار ازدواج و مشکلات پیش روی جوانان جهت تشکیل خانواده، مشارکت خیرین و تشکل‌های مردم نهاد به منظور کمک به جوانان و حل مشکلات آنها در این حوزه ضروری است.

مریم بیدخام با بیان اینکه اعضا و خیرین این مجمع در زمینه تأمین هزینه‌های ازدواج جوانان و تهیه جهیزیه اقدام می‌کنند، اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت خیرین و سایر سمن‌های خیریه شرایط لازم برای تشکیل خانواده در استان فراهم شود و همچنین آموزش‌های لازم جهت پایداری خانواده‌ها به متقاضیان ارایه گردد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: بهره گرفتن از ظرفیت تمامی خیرین از قبیل سازمان‌های مردم نهاد خیریه، مراکز نیکوکاری کمیته امداد و دیگران در حوزه ازدواج، منجر به بهبود شرایط ازدواج جوانان خواهد شد.

وی مهیا نمودن شرایط لازم را برای ازدواج جوانان، نیازمند کمک خیرین دانست و افزود: بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان در امر ازدواج با کمک‌های دولتی حل نمی‌شود و باید خیرین در این حوزه ورود جدی داشته باشند.

بیدخام تاکید کرد : نیکوکاران و خیرین در هر حوزه ای از قبیل مدرسه سازی، سلامت، مسکن و ... وارد شده‌اند موفقیت‌های بسیاری خوبی را کسب کرده‌اند و قطعا با ورود آنها در این حوزه نیز بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: با مشارکت خیرین در امر ازدواج جوانان و خرید جهیزیه و اشتغال آنها انتظار می‌رود شاهد افزایش آمار ازدواج و پایداری خانواده‌ها باشیم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها