مدیر حوزه بسیج اداری کارگری سپاه قائم شهر مطرح کرد:

کمک ۵۰ میلیون تومانی خیرین به نیازمندان قائم شهری

در۶ ماه نخست سال ، مبلغ ۵۰ میلیون تومان با همت خیرین قائم شهری به نیازمندان این شهرستان کمک رسانی شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۳۰۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر، غلامعلی فلاح مدیر حوزه بسیج اداری کارگری در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تقدیر از تلاش و جدیت خیرین نیکوکار شهرستان گفت : به همت خیرین و افراد نیکوکار قائم شهری در شش ماه نخست سال جاری بیش از ۵۰ میلیون تومان به افراد کم بضاعت و نیازمند قائم شهری کمک رسانی شد.

فلاح در ادامه افزود : این کمکها در مناسبتهای خاص سال در قالب سبد کالا،اقلام لوازم التحریر،کفش و لباس،کمک هزینه بیمارستان، کمک هزینه اجاره بهای منزل، کمک هزینه های معیشتی، بن خرید کالا و‌...به نیازمندان اهداء می شود.

مدیر حوزه بسیج اداری کارگری سپاه شهرستان قائم شهر گفت : سبد کالای اهدایی به نیازمندان از اقلامی چون،گوشت،ماکارانی،رب گوجه،پنیر،روغن،شکر و قند،تخم مرغ،برنج و...تهیه می شود که ارزش ریالی هر سبد کالا به مبلغ صد هزار تومان میرسد.

وی همت خیرین قائم شهری را بیش از این بیان کرد و ادامه داد: در مواقع بحرانی که هموطنان عزیز مان به حوادثی همچون سیل و زلزله و ...دچار میشوندنیکو کاران قائم شهری پیشقدم میشوند و تمامی تلاش خود را  جهت رفع نیازهای مردم حادثه دیده به کار میگیرند.

فلاح در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان این حوزه در ادارات شهرستان با ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به دیگران در این امر بسیار سازنده وپیش برنده عمل می کنند وبا اقدام خالصانه خود آتش به اختیار را در عرصه ی عمل به اجرا درآورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار