خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
تشکر بسیج دانشجویی کازرون از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:
بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از انتخاب مدبّرانه و هوشمندانه آن شورا در انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی به عنوان امام جمعه جدید کازرون صمیمانه تشکر به عمل آورد.
کد خبر: ۹۱۸۹۲۹۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش سرویس  بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون با انتشار نامه ای خطاب به رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از انتخاب مدبّرانه و هوشمندانه آن شورا در انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی به عنوان امام جمعه جدید کازرون صمیمانه تشکر به عمل آورد.

در این نامه آمده است: حجت الاسلام صباحی فردی «محبوب و مقبول در میان همه گروه‌ها و جریانات»، «دارای سوابق ارزشمند مدیریتی، فرهنگی و مذهبی»، «دارای روحیه جهادی و اهل خدمت به مردم و محرومان» ،« متواضع، دارای حُسن خُلق و گشاده‌رو»، «مردمی و اهل ارتباط با کف جامعه»، «دارای فهم و دانش بالای دینی و سیاسی» و در یک کلمه «انقلابی» هستند.

این نامه می افزاید: نظر به شناخت کافی حجت‌الاسلام صباحی از جغرافیای فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی کازرون به واسطه سال‌ها تحصیل و تدریس در حوزه علمیه و تبلیغ در مساجد این شهر و همچنین تجربه موفق وی در امامت جمعه شهرستان خرامه، امید وافر داریم ایشان خلاء «پدر معنوی شهرستان» و «فرماندهی قرارگاه بصریت» شهرستان را به نحو احسن پر نماید و بر «زنجیره گفتمان ساز نمازجمعه» رونق بیش از بیش جریان نمایند.

بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون در این نامه یادآور شده است: بسیج دانشجویی همان گونه که در نامه پیشین  خود اعلام کرده است، آماده همکاری همه جانبه به امام جمعه جدید است.

این نامه به امضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، بسیج دانشجویی آموزشکده فنی حرفه ای دختران و بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان کازرون  رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها