فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد از اعزام ۳۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر به راهیان نور شمال غرب خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۹۲۸۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

سرهنگ پاسدار حسن نوری اظهار کرد: ۳۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان پارس‌آباد در قالب ۷ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان شهرستان پارس‌آباد در مدت دو روز از یادمان‌های شهیدان باکری، بروجردی، شهدای گمنام تمرجین و بلندی‌های حاج عمران دیدن نموده و از برنامه‌های فرهنگی، معرفتی و نمایش میدانی علمداران ولایت استفاده می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: راهیان نور فناوری استفاده از گنجینه دفاع مقدس است که این عملیات بزرگ فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل آینده‌ساز کشور با رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی شمال غرب برگزار می‌شود.

نوری با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی شمال غرب در شهرستان تداوم دارد، گفت: این عملیات فرهنگی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس‌آباد و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در هر اتوبوس راوی دوران دفاع مقدس و روحانی جهت بازگویی رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای دوران دفاع مقدس و پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی دانش‌آموزان اعزامی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات