مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: گروه های جهادی موتور محرکه خدمت‌رسانی بی‌منت در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۱۸۹۲۸۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

گروه های جهادی موتور محرکه خدمت‌رسانی در جامعه/ فعالیت ۲۷۰ گروه جهادی جغرافیا محور در استان اردبیل

به گزارش خبرکزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد اظهار کرد: گروه‌های جهادی در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم بوده و دانشجویان جهادی نیز پیش‌قدم در کارهای جهادی هستند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی موتور محرکه خدمت‌رسانی به مردم و جامعه هستند، بیان کرد: امروز دانشجویان جهادی با الگوگیری از روحیه جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگ تمام عیار اقتصادی برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی و تولید محتوا این گروه‌های جهادی استان را در فصل‌هایی از سال که امکان فعالیت عمرانی وجود ندارد در مسائل فرهنگی و اجتماعی پای کار نگه داریم‌.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷۰ گروه جهادی جغرافیا محور در سطح استان اردبیل، بیان کرد: گروه‌های جهادی توسط جوانان مومن، انقلابی و جهادی با نیت مقدس جلب رضایت خداوند، خدمت‌رسانی به مردم مستضعف و لبیک به ندای مقام معظم رهبری در حال فعالیت هستند.

پیر جاهد با قدردانی از فعالیت‌های ارزشمند گروه‌های جهادی استان اردبیل، تصریح کرد: تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب بر توسعه فعالیت‌های گروه‌های جهادی در سطح کشور مسیر حرکت را برای همه ما ترسیم کرده و باید همگان برای حمایت از این جهادگران گروه‌های جهادی همت کنیم.

ارسال نظرات