خبرهای داغ:
مسئول دفتر ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه به تشریح برنامه های هفته وحدت پرداخت .
کد خبر: ۹۱۸۹۲۸۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی  در نشست خبری به مناسبت هفته وحدت و ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: سی و یکمین همایش بزرگ وحدت با موضوع پیامبر اعظم(ص)، قرآن و اهل بیت(ع) در استان با حضور ۶۰۰ نفر از  علمای شیعه و اهل تسنن، اساتید دانشگاهی، فرهنگیان، مسئولین، معتمدین و بانوان در روز چهارشنبه مورخ بیست و دوم آبان ماه برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه، برگزاری مراسم جشن وحدت در مسجد امام شافعی شهر کرمانشاه در روز هجدهم آبان و مراسم جشن وحدت در مسجد زردویی ها شهر کرمانشاه در روز بیست و یکم را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته وحدت دانست.

حجت‌الاسلام فاضلی خاطرنشان کرد: همایش وحدت در شهرستان سرپل ذهاب با مشارکت و همکاری بسیج ناحیه مقاومت سپاه استان در روز بیست و یکم ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی از دیدار نماینده معزز ولی فقیه در استان با خانواده محترم شهدا اهل سنت در روز بیستم آبان ماه در شهرستان روانسر خبر داد و افزود: محفل انس با قرآن در مسجد جامع شهرستان کرمانشاه در روز هجدهم و در مسجد جامع شهرستان روانسر در روز بیست و چهارم این ماه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام فاضلی عنوان کرد: مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام و هفته وحدت در مسجد جامع شهر روانسر در روز بیستم، در مسجد جامع شهرستان جوانرود در روز بیست و پنجم و مسجد جامع شهرستان پاوه در روز نوزدهم این ماه برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه همچنین برگزاری مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت در مسجد جامع شهر تازه آباد ثلاث باباجانی را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

ارسال نظرات